arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

محدودیت سنی واکسیناسیون در خوزستان برداشته شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون در استان خوزستان خبر داد. وی گفت: با توجه به درخواست‌ها و موافقت وزیر محترم بهداشت، سن واکسیناسیون در استان خوزستان کاهش یافت و کلیه افراد بالای ۱۸ سال (متولدین ۱۳۸۲ به قبل) در خوزستان می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون در استان خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: با توجه به درخواست‌ها و موافقت وزیر محترم بهداشت، سن واکسیناسیون در استان خوزستان کاهش یافت و کلیه افراد بالای ۱۸ سال (متولدین ۱۳۸۲ به قبل) در خوزستان می‌توانند جهت تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: علاوه بر این، دانش آموزان متولد مهرماه ۱۳۸۲ تا مهرماه ۱۳۸۳ هم می‌توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند. سامانه سلامت برای ثبت‌نام گروه سنی جدید به زودی فعال می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: با توجه به اهمیت بالای واکسیناسیون در حفظ سلامت جامعه و لزوم تسریع در فرآیند واکسیناسیون از مردم درخواست می‌کنیم بدون تاخیر و در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و خانواده، همسایگان و دوستان خود را هم به این کار دعوت کنند.

نظرات بینندگان