arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

وزیر ارشاد می گوید مسئولیت شبکه نمایش خانگی با سازمان سینمایی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اینکه هنوز سازمانی که می‌خواهد مجوز وی او دی‌ها را اعطا کند مشخص نیست؟ بیان داشت: چرا مشخص است و الان سازمان سینمایی این مسئولیت را به عهده دارد و برخی دیگر از دوستان برخی از این مجوز‌ها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانشجو: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهاد‌هایی که قرار است اعطای مجوز در شبکه نمایش خانگی را به عهده داشته باشند مشخص شدند و گزارش‌های کاملا کارشناسی ارائه دادند و در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف خواهد شد.


«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره اینکه اعطای مجوز به وی او دی‌ها توسط ساترا است یا وزارت ارشاد و یا صداوسیما گفت: در سال‌های اخیر اختلافاتی در این باره بوجود آمده است و ما دنبال حل کردن آن هستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل ان شاء الله بزودی در سازمان صداوسیما و ارگان‌های دیگر جلساتی داریم برای اینکه این مسئله را تعیین تکلیف کنیم و از این موضع اختلافی خارجش کنیم.

اسماعیلی همچنین درباره اینکه هنوز سازمانی که می‌خواهد مجوز وی او دی‌ها را اعطا کند مشخص نیست؟ بیان داشت: چرا مشخص است و الان سازمان سینمایی این مسئولیت را به عهده دارد و برخی دیگر از دوستان برخی از این مجوز‌ها را در دست دارند که باید از این حال دربیاید.

وی افزود: بحث‌ها روشن است و تقریبا نهاد‌هایی که این موضوع را در اختیار دارند بررسی کردند و گزارش‌های کاملا کارشناسی ارائه دادند و کار کاملا آماده است و در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است و بزودی و ظرف مدت کوتاهی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا نقش صداوسیما در این باره بیشتر خواهد شد؟ افزود: این بحث را بنا داریم در گفتگو‌های سازنده‌ای مطرح کنیم نمی‌خواهیم در فضای رسانه‌ای نکته‌ای در این باره بگوییم.

نظرات بینندگان