arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

مصباحی مقدم: خبر رد مصوبه واردات خودروهای خارجی در مجمع تشخیص کذب است / هیأت عالی نظارت هنوز در این رابطه جلسه ای نداشته

عضو هیأت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام خبر رد مصوبه مجلس در خصوص واردات خودروهای خارجی توسط این هیات را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: عضو هیأت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام خبر رد مصوبه مجلس در خصوص واردات خودروهای خارجی توسط این هیات را رد کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تکذیب خبر رد مصوبه مجلس درخصوص واردات خودروهای خارجی در هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، گفت: هنوز هیات عالی نظارت جلسه‌ای درباره این موضوع نداشته که آن را رد یا تایید کرده باشد.

وی افزود: ممکن است با آقای آقامحمدی که رییس کمیسیون نظارت مجمع است گفت‌وگویی شده باشد که اگر چنین است من از این مساله اطلاعی ندارم اما اینکه جلسه‌ای تشکیل شده و مصوبه رد شده باشد صحت ندارد و اصلا جلسه‌ای نبوده است.

عضو هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام در تشریح روال جلسات این هیات، بیان کرد: ما چهارشنبه هفته گذشته جلسه مجمع داشتیم و هفته پیش از آن جلسه هیات نظارت برگزار شد؛ به عبارت دیگر جلسات هیات عالی نظارت دو هفته یکبار تشکیل می‌شود. در نتیجه در روزهای اخیر جلسه هیات برای بحث واردات خودروهای خارجی تشکیل نشده است.

نظرات بینندگان