arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

بازداشت ۶ متهم خریدوفروش کودکان در مشهد/ متهمان به خریدوفروش ۲۵ نوزاد اعتراف کردند / متهم اصلی هنوز فراری است

معاون دادستان مشهد گفت: ۶ فرد متهم در جریان رسیدگی به پرونده خریدوفروش کودکان در مشهد بازداشت شده‌اند، اما متهم اصلی پرونده کودک‌ربایی و خریدوفروش کودکان فراری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: معاون دادستان مشهد گفت: ۶ فرد متهم در جریان رسیدگی به پرونده خریدوفروش کودکان در مشهد بازداشت شده‌اند، اما متهم اصلی پرونده کودک‌ربایی و خریدوفروش کودکان فراری است.

حسن زرقانی اظهار داشت: نهم شهریورماه جاری پیرو گزارش یک فقره آدم‌ربایی به کلانتری معراج مشهد مبنی بر تلاش یک زن برای ربودن دختری ۶ ساله در حیاط منزل مسکونی آنان در بلوار توس، موضوع در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت و در راستای آن ۶ متهم پرونده دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای پرونده خرید و فروش کودکان در مشهد تاکنون ۶ متهم بازداشت شده‌اند، این متهمان در بازجویی‌ها به خرید و فروش ۲۵ نوزاد اعتراف کرده‌اند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در بازجویی از متهمان مشخص شد آن‌ها کودکان و نوزادان را به زنی به‌نام نسرین تحویل می‌دادند و در زمان حاضر نسرین به‌عنوان متهم ردیف‌اول پرونده کودک‌ربایی متواری است.

وی با بیان این مطلب که متهمان اعتراف کرده‌اند ۲۵ کودک را از خانواده‌های دارای اعتیاد خریداری کردند و برای فروش به متهم اصلی پرونده (نسرین) تحویل دادند گفت: در اعترافات متهمان، مشخص شد که علاوه بر کودکان خرید و فروش شده، سه کودک را نیز ربوده‌اند.

نظرات بینندگان