arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

بهترین دوره‌ آموزش ارز دیجیتال در آکادمی مدرسان پیشتاز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین دوره‌ آموزش ارز دیجیتال در آکادمی مدرسان پیشتاز

همه ما به سمت جهانی حرکت می‌کنیم که روز به روز و لحظه به لحظه شاهد تغییر و تحولاتی در دنیای اقتصاد است. تولد ارز دیجیتال نیز یکی از همان انقلاب‌های تکنولوژیکی بشر در جهان اقتصاد بود که از سال 2008 به دنیا معرفی شده است. جالب اینجاست که به محض ورود هم مورد استقبال طیف وسیعی از عموم افراد جامعه قرار گرفت.

پس از پیدایش هر چیزی ممکن است افراد بی شماری سرمایه‌های هنگفت خود را به دلیل عدم آگاهی از دست بدهند. ارز دیجیتال نیز نیز یکی از همان عرصه‌های پر نوسان است. اگر فردی بدون علم به اینکه چگونه باید خرید و فروش کند و یا اینکه زمان مناسب خرید و فروش و معادلات ارزی را نداند، در کمال نا باوری امکان اینکه مبلغ چشمگیری از سرمایه او از بین برود، وجود دارد.

اگر می‌خواهید جز افرادی باشید که متحمل ضررهای سنگین مالی نشوید، پیش از خرید رمز ارز پیشنهاد می‌کنیم در دوره‌های آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید. مدرسان پیشتاز یکی از آموزشگاه‌‌های معتبر در ایران است که دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال را مطابق با استانداردهای سازمان فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌کند.

ارز دیجیتال چیست؟

پیش از آنکه تصمیم بگیرید در دوره‌های آموزشی شرکت کنید، بد نیست که کمی با ارز دیجیتال آشنا شوید. ارز دیجیتال همان پولیست که به صورت کاملا الکترونیکی و بدون دخالت بانک و واسطه در بین افراد مختلف تبادل می‌شود. پول دیجیتال همانند یک اسکناس کاغذی و یا حواله‌های بانکی نیست که قابل لمس باشد.

 همه مراحل اعم از خرید و یا فروش با استفاده از رایانه، حساب و منتقل می‌شود. یکی از شناخته‌شده‌ترین رمزارزها در جهان، بیت کوین است. پول دیجیتال می‌تواند ریال، دلار، یورو و یا هر ارز دیگری باشد. این پول با استفاده از فناوری‌هایی مانند تلفن هوشمند، کارت‌های اعتباری و مبادلات آنلاین ارزهای رمزنگاری شده، مبادله می‌شود.  

حال تصور کنید افرادی بدون علم به اینکه بهترین زمان برای انجام مبادلات ارز دیجیتال چه زمانیست؟ همه سرمایه خود را در این راه قرار دهند. درست است می‌تواند معامله پر سودی باشد و یک شبه پول زیادی را از آن شما کند. اما امکان اینکه نتیجه عکس هم رخ دهد، وجود دارد.

بهترین دوره‌ آموزش ارز دیجیتال در آکادمی مدرسان پیشتاز

تنها دلیل هم عدم آگاهی افراد است. به همین خاطر آکادمی مدرسان پیشتاز برای آنکه بتواند قدمی در راه آموزش افرادی که به حوزه ارز دیجیتال علاقه‌مندند بردارد، یک سوپر دوره ارز دیجیتال را توسط اساتید حرفه‌ای تدوین کرده که می‌تواند از وقوع ضررهای مالی احتمالی به شما در این عرصه پر نوسان جلوگیری کند.

در دوره ارز دیجیتال چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟

درست است که خرید و فروش و معاملات ارز دیجیتال می‌تواند یک منبع پول‌ساز و درآمد زا برای افراد باشد، اما آموزش و شناخت همه مراحل و چگونه معامله کردن نیز فوق‌العاده اهمیت دارد. در سوپر دوره ارز دیجیتال آکادمی مدرسان پیشتاز، موارد زیر را فرا خواهید گرفت:

  • شناخت بلاکچین
  • شناخت بیت‌کوین و نحوه ایجاد شدن آن
  • شناخت قراردادهای هوشمند
  • آموزش و آشنایی با انواع کیف پول
  • روش‌های تحلیل تکنیکال
  • چگونگی خرید رمز ارز از صرافی‌ها
  • معرفی و آشنایی با وب‌سایت‌های معتبر در حوزه ارز دیجیتال

بعد از پایان دوره دانش‌پذیران موفق به اخذ مدرک معتبر از سازمان فنی‌وحرفه‌ای خواهند شد. این دوره در 40 ساعت به صورت غیرحضوری برگزار و به صورت تضمینی به افراد مشاوره‌هایی داده می‌شود که می‌توانند با ارز دیجیتال درآمد کسب کنند.

برای شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال کلیک کنید.

نکات کلیدی ارز دیجیتال

برای افزایش آگاهی افرادی که قصد ورود به حوزه پر درآمد مبادلات ارز دیجیتال دارند، در ادامه به دانستنی‌های کلیدی آن می‌پردازیم.

 

  • پول دیجیتال یک ارز است که به صورت کاملا دجیتال وجود دارد. بیشتر ارزهای دیجیتال موجود در جهان متعلق به موسسات بانکی است.
  • ارز دیجیتال ترکیبی از فناوری‌های جدید است که امکان فعالیت‌های آنلاین را برای حجم عظیمی از داده‌ها فراهم می‌کند.
  • ارائه‌دهندگان پرداخت آنلاین را می‌توان کاملا دیجیتالی دانست.
  • بانک‌ها با استفاده از پول دیجیتال توانستند هزینه تجارت خود را پایین بیاورند. زیرا دیگر نیازی به پرداخت هزینه اجاره مکان و حقوق به کارکنان ندارند.
  • رمز ارزها نوع خاصی از پول دیجیتال هستند که توسط الگوریتم‌های رمزنگاری کنترل می‌شوند. از آنجا که غیر متمرکز است، مزایا و معایب خاص خودش را هم دارد.
  • هم ارزهای رمزنگاری شده و هم پول‌های دیجیتالی کنترل شده می‌توانند مورد سرقت آنلاین و با کلاهبرداری قرار گیرند.

5 دلیل برای یادگیری دنیای ارز دیجیتال

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که اقتصاد جهانی کاملا به سمت دیجیتالی شدن حرکت می‌کند. از سرمایه‌گذاری گرفته تا انتقال پول همه‌چیز بدون کاغد خواهد شد. بسیاری معتقدند که جدیدترین و امیدوارکننده‌ترین پلتفرم در بخش دیجیتال همان ارزهای رمزگذاری شده است. به همین دلیل هم طی چند سال گذشته ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. در ادامه 5 دلیل ما را برای یادگیری این دنیای پر رمز و راز ببینید.

1. ارز دیجیتال تحت مالکیت همه است

با توجه به اینکه ارز دیجیتال یک پول غیر متمرکز است و همین موضوع نقش مهمی در ارزش آن ایفا می‌کند. هیچ کس مالک یا کنترل کننده یک رمز ارز نیست. ارزش آن هم به وضعیت اقتصادی و ارزش پولی کشور بستگی ندارد.

2.جعل ارزهای رمزنگاری شده تقریبا غیر ممکن است

ارزهای دیجیتال رمزگذاری می‌شوند و به وسیله بلاک‌چین کار می‌کنند. هر بلاک یک کد اختصاصی دارد که از سایر بلاک‌ها متمایز می‌شود. این کد متمایز در دنیای ارز دیجیتال، هش خوانده می‌شود. امنیت و ارزش ارزهای رمزنگاری شده در طول زمان افزایش می‌یابد.

3. امکان تسویه حساب فوری

به محض معامله تسویه حساب هم انجام می‌شود. سهولت استفاده و امکان تسویه حساب فوری دلیل تقاضای زیادی ارزهای دیجیتال شده است. تنها چیزی که افراد نیاز دارند یک دستگاه هوشمند و اتصال به اینترنت است تا بلافاصله پرداخت‌ها و انتقال پول انجام گیرد.

4.  قابلیت دسترسی

میلیون‌ها نفر در جهان دسترسی به اینترنت دارند، اما مجوز و حق استفاده از روش‌های مبادله سنتی را ندارند. بنابراین چنین افرادی به راحتی می‌توانند از رمز ارزها درآمد کسب کنند.

5. شما مالک و رییس خود هستید

هیچ سیستم نقدی و الکترونیکی وجود ندارد که حساب شما به آن وابسته باشد. به همین دلیل ارز دیجیتالی که خریداری می‌کنید کاملا انحصاری متعلق به خود شماست.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال؛ کیف پول لجر نانو ایکس

اگر تاکنون به جهان ارزهای دجیتال وارد شده باشسد، حتما اسم کیف پول لجر نانو ایکس به گوش‌تان خورده. قبل از آنکه بخواهیم این کیف پول محبوب را معرفی کنیم، بد نیست کمی با کیف پول دیجیتال آشنا شوید. کیف پول‌های دیجیتال ابزارهای مورد نیاز شما برای خرید انواع ارز دیجیتال هستند.

هر شخصی که بخواهد ارز دیجیتال مانند بیت کوین و یا اتریوم بخرد، باید یک کیف پول دیجیتال داشته باشد. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد رمز ارزهای دیجیتال خود را بازیابی و یا ذخیره کنند. بنابراین کمک می‌کند تا همه دارایی‌های دیجیتال فرد در یکجا ذخیره و نگه‌داری شود. به عنوان مثال زمانی که یک کاربر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را به دست آورد، می‌تواند آن را در کیف پول ارز دیجیتال ذخیره کرده و از آن برای انجام معاملات استفاده کند.

کیف پول لجر نانو ایکس چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

یکی از جدیدترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، لجر نانو است. این یک کیف پول سخت‌افزاری رمزنگاری شده که توسط شرکت فرانسوی Ledger ساخته شده است. هدف این شرکت ایجاد راه حل‌های امن برای برنامه‌های بلاک‌چین است. کیف پول‌های سخت افزاری لجر کیف‌های چند ارزی دجیتال هستند که برای ذخیره کلیدهای خصوصی ارزهای رمزنگاری شده به‌صورت آفلاین استفاده می‌شوند. به طور کلی شرکت لجر دو نوع کیف پول سخت‌افزاری عرضه می‌کند. کیف‌های لجر نانو ایکس و لجر نانو اس.

کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس در سال 2019 معرفی شد. از این کیف پول برای خرید رمز ارزها، امنیت و مدیریت دارایی‌ها استفاده می‌شود. در مقایسه با کیف پول لجر نانو اس، از قابلیت‌های زیر برخوردار است:

  • مدیریت چندین برنامه ارز دیجیتال به طور همزمان
  • قابلیت اتصال به بلوتوث حتی در حال حرکت
  • امنیت فوق‌العاده
  • قابلیت دسترسی در هر زمان
  • تراشه امنیتی Secure Element گواهینامه +CC EAL5

بهترین دوره‌ آموزش ارز دیجیتال در آکادمی مدرسان پیشتاز

کیف پول لجر نانو ایکس فرصت رشد و مدیریت ارزهای دیجیتال را به آسانی برای کاربران فراهم می‌کند. به همین دلیل آموزشگاه مدرسان پیشتاز برای رفاه حال متقاضیانش به عرضه آن پرداخته است. شما به راحتی و بدون صرف زمان زیاد تنها در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید از این آموزشگاه معتبر کیف پول لجر نانو ایکس را برای مدیریت ارزهای دیجیتال خود دریافت کنید. کیف پول لجر یک روش ارزان و ایمن است برای نگه‌داری و مراقبت از سرمایه‌های شما.

برای دریافت کیف پول لجر نانو ایکس کلیک کنید.

کمی از امنیت کیف پول لجر نانو ایکس بدانید

کیف پول لجر نانو ایکس بسیار ایمن است. این یک کیف پول سخت‌افزاری محسوب می‌شود که در زمان‌های آفلاین هم تمام دارایی‌های شما را ذخیره می‌کند. همانگونه که در بالا اشاره کردیم گواهی SE این محصول موجب امنیت بیشتر آن می‌شود. زیرا این ویژگی به شما امکان خرید و ذخیره ارز را در حالت آفلاین هم می‌دهد.

همچنین شما می‌توانید با ایجاد کد PIN عبارت بازیابی 24 کلمه‌ای دریافت کنید. هر چند که این ویژگی را بسیاری از کیف پول‌های ارز دیجیتال دارند، اما نکته مهم درباره پین کد لجر این است که اگر سه بار متوالی پین را اشتباه وارد کنید، دستگاه به طور خودکار مجددا تنظیم و امکان بازیابی را به شما می‌دهد. شاید به این موضوع فکر کنید که این ویژگی باعث دردسرتان می‌شود، اما در واقع این برای محافظت از وجوه شما در برابر سرقت و کلاه‌برداریست.

دوره برنامه‌نویسی مدرسان پیشتاز

برنامه‌نویسی یکی از شاخه‌های اصلی و فوق‌العاده مهم در حوزه فناوری اطلاعات است که پیدایش بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین به وجود برنامه‌نویسان ماهر بستگی دارد. یک برنامه‌نویس چه کارهایی انجام می‌دهد؟ هر آنچه که در برنامه‌های کامپیوتری، برنامه‌های موبایل، بازی‌های رایانه‌ای و هر چیزی که به دنیای فناوری مربوط می‌شود را می‌توانیم حاصل کدنویسی‌های برنامه‌نویسان بدانیم. آن‌ها می‌توانند شیوه و چینش وب‌سایت‌های مختلف را مشخص و برای به اجرا در آوردنش برنامه‌ریزی کنند. اهمیت وجود برنامه‌نویسان حرفه‌ای و کاربلد بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است.

برای آنکه یک برنامه‌نویسی حرفه‌ای شوید چه کارهایی باید انجام دهید؟! در دوره‌های برنامه‌نویسی مدرسان پیشتاز شرکت کنید و صفر تا صد دنیای گسترده فناوری اطلاعات، کدنویسی با معروف‌ترین زبان‌های دنیا را زیر نظر استاتید حرفه‌ای فرا بگیرید. دانش‌پذیران مبتدی و حرفه‌ای هم می‌توانند در این دوره شرکت کنند. این دوره فرصتیست برای افراد با تجربه که دانستنی‌های خود را در زمینه برنامه‌نویسی به روزرسانی کنند. افرادی مبتدی هم با شرکت در این دوره‌ها ورودشان به بازار کار را تضمین می‌کنند.

برای شرکت در دوره برنامه نویسی اینجا کلیک کنید.

چرا دوره برنامه‌نویسی؟

اگر جز افرادی هستید که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید و یا اصلا قصد تغییر شغل دارید و به دنبال یک شغل پر درآمد هستید، برنامه‌نویسی انتخاب مناسبی است. چرا؟! دلایل بسیاری برای انتخاب برنامه‌نویسی به عنوان شغل دائمی وجود دارد. هر چه تعداد مشاغلی که روند آنلاین شدن را طی کنند، بازار کار این افراد هم پر رونق‌تر خواهد شد. گذشته از این دنیا سمت پیشرفت فناوری اطلاعات حرکت می‌کند و این روند پایان نخواهد یافت.

بنابراین اگر جز افرادی هستید که از دیدن کدهایی که پشت هر وب‌سایت و یا برنامه‌های رایانه‌ای پنهان شده و از بودن در صنعت فناوری لذت می‌برید. این حرفه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این یک شغل چالش برانگیز است که توانایی حل مسائل پیچیده فنی را به شما می‌دهد. اگر هم از دریافت حقوق بالا و ساعت‌ها سروکله زدن پشت رایانه لذت می‌برید، باز هم برنامه‌نویسی می‌تواند شغل مناسبی برای شما باشد. اما مهارت تنها با ساعت‌ها نشستن پشت رایانه به دست نمی‌آید. ما راه حل بهتری برای‌تان داریم. در دوره‌های برنامه‌نویسی پیشرفته مدرسان پیشتاز شرکت کنید و مسیر حرفه‌ای شدن را در سریع‌ترین زمان ممکن بپیمایید.

آکادمی مدرسان پیشتاز

آکادمی مدرسان پیشتاز جدیدترین دوره‌های آموزشی در حوزه‌های برنامه‌نویسی، ارز دیجیتال و دیجتال مارکتینگ ارائه می‌کند. این آموزشگاه حرفه‌ای هدف خود را افزایش مهارت دانش‌آموختگان قرار داده و در این راه از اساتید مجرب و با تجربه کمک می‌گیرد. دانشجویان بعد از اتمام دوره از پشتیبانی برخوردار می‌شوند.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان