arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

16 سال سرمایه‌گذاری به سبک آگاه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 16 سال سرمایه‌گذاری به سبک آگاه!

کارگزاری آگاه به عنوان اولین شرکت گروه آگاه فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. 16 سال از روزی که این کارگزاری اولین قدم‌ها را در بازار بورس ایران برداشت می‌گذرد و امروز آگاه به واسطه سال‌ها اعتماد و همراهی هزاران سرمایه‌گذار بازار بورس یکی از برترین کارگزاری‌های کشور محسوب می‌شود.

به مناسبت نزدیک شدن به تولد 16 سالگی این کارگزاری، نگاهی کوتاه می‌کنیم به عمده فعالیت‌های آگاه در این سال‌ها و با هم می‌بینیم که این کارگزاری به واسطه سال‌ها تجربه فعالیت در بازار بورس کشور، چه خدماتی را برای تسهیل حضور علاقه‌مندان به بازار سرمایه انجام داده است.  

بآشگاه مشتریان: بآشگاه مشتریان جایی است که مشتریان این کارگزاری و بسیاری از کاربران بازار سرمایه گرد هم آمده‌اند و ضمن قرار گرفتن در فضایی پویا و آشنایی کلی با بازار سرمایه، می‌توانند از خدمات مختلف بآشگاه آگاه هم استفاده کنند.

از جمله خدمات بآشگاه می‌توان به وجود مطالب و ویدئوهای مختلف با محوریت آموزش بورس، دریافت اعتبار معاملاتی و وام قرض‌الحسنه، تخفیف کارمزد معاملات سهام، تخفیف در خرید بسته‌های مشاوره‌ای و تحلیلی و برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی‌های مختلف اشاره کرد.

خدمات مدیریت دارایی: شرکت سبدگردان آگاه، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی آگاه با بهره‌گیری از تیمی متخصص و حرفه‌ای در زمینه بورس و بازارهای مالی در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی به ارائه خدمات مدیریت دارایی به کاربران بازار سرمایه می‌پردازد و به کسانی که تخصص یا زمان کافی برای حضور در این بازارها را ندارند، برای مدیریت هر چه بهتر دارایی‌شان در بازار سرمایه خدمات‌رسانی می‌کند.

در حال حاضر ارزش دارایی تحت مدیریت شرکت سبدگردان آگاه، بیش از ۷۰،۰۰۰ میلیارد ریال است. به عنوان یکی از افتخارات مدیریت دارایی آگاه، می‌توان به کسب بازدهی بیش از 41 هزار درصد در طول 13 سال فعالیت صندوق مشترک آگاه اشاره کرد.

آموزش بورس: ورود به بازارهای مالی مانند هر حوزه تخصصی دیگری نیاز به آموزش دارد. گروه آگاه در این زمینه نیز خدمات مختلفی به علاقه‌مندان بازار سرمایه ارائه می‌دهد. دوره‌های آموزش بورس آگاه به صورت حضوری و آنلاین از سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌شوند و کاربران بازارهای مالی را برای موفقیت هر چه بیشتر در این بازار جذاب و پرریسک آماده می‌کنند.

حضور برترین مدرسان بازار سرمایه، توجه به نیازهای آموزشی روز بازار و تجربه برگزاری بیش از 5 هزار دوره آموزشی از مهم‌ترین مزایای حضور در دوره‌های آموزش بورس آگاه محسوب می‌شوند.

سامانه معاملاتی آنلاین: سامانه معاملات برخط کارگزاری آگاه (آساتریدر)، جایی است که مشتریان آگاه می‌توانند معاملات خود را در بازار بورس کشور به راحتی و به سریع‌ترین شیوه ممکن انجام دهند.

کاربرانی که از گوشی موبایل خود برای خرید و فروش سهام در بازار بورس کشور استفاده می‌کنند، می‌توانند این کار را از طریق اپلیکیشن آساتریدر به شیوه‌ای بسیار راحت‌تر انجام دهند. اپلیکیشن آساتریدر در حال حاضر بیش از یک میلیون نصب فعال دارد و برای همه کاربران بازار سرمایه در هر سطحی که قرار داشته باشند، به راحتی قابل استفاده است.

سایت همفکران: شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آوای آگاه فعالیت خود را از سال 1389 در بازار بورس کشور آغاز کرده است و خدمات خود را از طریق سایت همفکران و بتاسهم به کاربران خود ارائه می‌دهد. مشاوره آنلاین سرمایه‌گذاری و مشاوره اختصاصی برای مدیریت دارایی، از جمله خدمات شرکت آوای آگاه به شمار می‌روند.

کارگزاری اگاه خدمات متعدد دیگری را نیز به مشتریان خود و دیگر فعالان بازار سرمایه کشور ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به تاسیس شعب در شهرهای مختلف کشور، مرکز تماس یا پشتیبانی آگاه، اپلیکیشن فست بورس و بسیاری خدمات و محصولات دیگر اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات آگاه، کلیک کنید.

 

 

 

نظرات بینندگان