arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

مدیر پروژه تولید واکسن برکت: تا امروز ۱۴ میلیون دوز واکسن تولید کرده ایم /۶ میلیون دوز به وزارت بهداشت تحویل داده ایم

مدیر پروژه تولید واکسن "کوو ایران برکت" گفت: مجموع واکسن‌ ایرانی کرونای تحویل داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به وزارت بهداشت به ۶ میلیون دوز رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیر پروژه تولید واکسن "کوو ایران برکت" گفت: مجموع واکسن‌ ایرانی کرونای تحویل داده شده از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به وزارت بهداشت به ۶ میلیون دوز رسید.

حسن جلیلی افزود: تا امروز قریب به ۶ میلیون دوز واکسن ایرانی کرونا را جهت تزریق عمومی تحویل وزارت بهداشت داده‌ایم. از ۲۵ خرداد و پس از صدور مجوز تزریق عمومی واکسن کوو ایران برکت توسط وزارت بهداشت، سرعت تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا را افزایش دادیم و تاکنون ۱۴ میلیون دوز واکسن درکارخانه شفافارمد تولید و روانه بخش کنترل کیفیت شده که در این مرحله ۱۶ تا ۲۰ روز بررسی کیفیت واکسن‌ها به زمان نیاز دارد و پس از تأیید کیفیت تحویل وزارت بهداشت می شوند.

مدیرعامل کارخانه شفافارمد خاطرنشان کرد: خطوط یک و دوی کارخانه شفافارمد در شهرک دارویی برکت هم‌اکنون فعال و درحال تولید واکسن کرونا هستند و به زودی خبرهای بسیار خوبی برای مردم در زمینه واکسن برکت و دستاورد بزرگ دانشمندان ایرانی خواهیم داشت.

نظرات بینندگان