arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

صفر تا صد تأمین مقاطع فولادی و آهن آلات در نیک فولاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیک‌ فولاد به عنوان عرضه‌ کننده آهن‌ آلات به سراسر کشور و حتی سایر نقاط جهان، خدمات قابل‌ توجهی به خریداران ارائه می‌ دهد. صنعتگران، مجریان پروژه‌ های ساختمانی، تجار و صاحبان کسب و کارها می‌ توانند از محصولات و خدمات متنوع و رضایت بخش نیک‌ فولاد بهره ببرند. در واقع هر فردی در بنا کردن منزل مسکونی، ساختن تجهیزات و تسهیلات تجاری، راه اندازی واحد تولیدی یا صنعتی، تأسیس کارخانه و کارگاه و یا اجرای پروژه های ریز و درشت ساختمانی یا صنعتی خود به آلیاژ‌ ها، مقاطع فولادی و پروفیل ها نیاز دارد. از طرفی همه این مقاطع و پروفیل ها در سبد محصولات متنوع نیک فولاد پیدا می شود. بنابراین شما دیر یا زود نسبت به خرید محصول از نیک فولاد اقدام خواهید کرد.

البته خرید مقاطع فولادی از فروشگاه آنلاین آهن آلات نیک فولاد چند مزیت بزرگ دارد. کافی است به خواندن بندهای بعدی ادامه بدهید تا بببنید که چگونه بخش مهمی از نیازهای شما توسط این مجموعه و با بهترین خدمات فروش فراهم خواهد شد.

صفر تا صد تأمین مقاطع فولادی و آهن آلات در نیک فولاد

مقاطع فولادی و آهن آلاتی که می توان از طریق نیک فولاد تأمین کرد!

خوشبختانه تنوع محصول در نیک فولاد به اندازه ای است که به راحتی می توان از صفر تا صد انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی را پوشش داد. در واقع بیش از ده سال است که مجریان پروژه های سنگین و شرکت های معتبر و شناخته شده، مشتری های ثابت این مجموعه هستند.

انواع محصولاتی که می توان از طریق نیک فولاد تأمین کرد در چند دسته مختلف قرار می گیرند:

  • انواع ورق

ورق ها دارای تنوع زیادی بوده و این موضوع ناشی از کاربرد گسترده این محصول در انواع پروژه های صنعتی و ساختمانی می باشد. از جمله پرکاربرد ترین انواع ورق که از طریق این مجموعه تأمین می شود عبارتند از: ورق سیاه، ورق آجدار، ورق اسید شویی، ورق ضد سایش، ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم، ورق مسی، ورق قلع ‌اندود، ورق آلوزنیک، ورق رنگی، ورق سرد، ورق دکوراتیو و ورق صنعتی. همچنین انواع عرشه فولادی گالوانیزه، ورق رنگی، ورق st52، ورق A516، ورق آلومینیوم رنگی، ورق آلومینیوم آجدار و ورق استیل آجدار در نیک فولاد به فروش می رسد. برای خرید ورق در نیک فولاد با شماره تلفن  3- 021-88705001 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

  • تیرآهن و هاش

اهمیت تیرآهن ها در ساخت بخش های مختلف یک سازه انکار ناپذیر است. این پروفیل پرکاربرد نقش مهمی در برآورد هزینه های نهایی اجرای پروژه های ساختمانی دارد و این موضوع ناشی از اهمیت بالای تیرآهن می باشد. انواع تیرآهن در سایز، طول و وزن های مختلف از طریق این مجموعه تأمین می شود. همچنین برندهای شناخته شده ای مانند تیرآهن ذوب آهن، تیرآهن فایکو و تیرآهن اهواز را می توان از بخش فروش نیک فولاد خریداری کرد.

هاش ها نیز به لحاظ استاندارد، سایز و طول انواع مختلفی دارند. همه انواع این محصول نیز در نیک فولاد به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

صفر تا صد تأمین مقاطع فولادی و آهن آلات در نیک فولاد

  • انواع پروفیل

فروش انواع پروفیل از قبیل؛ انواع پروفیل صنعتی، پروفیل ساختمانی، پروفیل مبلی، پروفیل آلومینیوم، پروفیل گالوانیزه، پروفیل استنلس استیل در نیک فولاد انجام می گیرد. این نوع محصول دارای تنوع گسترده ای به لحاظ ابعاد و اندازه ها است که همه این انواع در نیک فولاد به فروش می رسد.

  • انواع لوله

بخشی از فروش محصولات در نیک فولاد به انواع لوله اختصاص دارد. در این بخش محصولاتی از قبیل؛ لوله گالوانیزه، لوله آلومینیوم، لوله استنلس استیل صنعتی، لوله استنلس استیل دکوراتیو، لوله استنلس استیل صنایع غذایی، لوله مسی، لوله مانیسمان، لوله گوشت دار، لوله درز مستقیم، لوله بدون درز، لوله کالوپ و لوله داربستی عرضه می شود.

  • انواع نبشی و ناودانی

شما به هر تعداد و یا هر نوعی از این محصول نیاز دارید، می توانید در بخش فروش نیک فولاد آن را سفارش بدهید. از جمله این محصولات می توان به انواع نبشی، انواع ناودانی ساختمانی و صنعتی، انواع سپری و انواع نبشی و ناودانی استنلس استیل اشاره کرد.

  • میلگرد

میلگردها به عنوان بخش جدایی ناپذیر انواع سازه، نقش مهمی در تأمین مواد اولیه پروژه های تولیدی و ساخت و ساز تسهیلات مختلف دارند. انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار و میلگرد استنلس استیل از طریق این مجموعه تأمین می شود. میلگردها در ابعاد و اندازه های مختلف و البته از برندهای متنوعی در سبد محصولات نیک فولاد موجود است. به علاوه انواع محصولات مفتولی مانند سیم جوش نیز در این مجموعه عرضه می شود.

  • انواع عایق و پوشش فلزی

هر نوع عایق و پوشش فلزی که شما برای احداث سازه خود نیاز دارید و یا بخشی از تأسیسات صنعتی شما به آن نیاز دارد، در این مجموعه به فروش می رسد.

  • دیگر تجهیزات

نیک فولاد تمام سعی خود را به کار بسته است تا صفر تا صد احداث انواع سازه ها و واحدهای صنعتی و همچنین تأمین مواد اولیه خط تولید کارخانه های مختلف را پوشش بدهد. بر همین اساس علاوه بر انواع پروفیل های صنعتی و ساختمانی؛ تجهیزاتی از قبیل انواع اتصالات و شیرآلات در نیک فولاد عرضه می شود.

خرید فولاد و آهن آلات از نیک‌ فولاد چه مزیت‌ هایی دارد؟

مجموعه نیک‌ فولاد تمام سعی خود را به کار بسته است که فقط یک فروشنده ساده فولاد و آهن آلات نباشد. هدف این مجموعه ایجاد حس رضایت قلبی پس از خرید در مشتریان خود است. بر همین اساس این مجموعه محصولات و خدمات خود را با مزیت‌ های زیر همراه کرده‌ است:

  • تنوع در سبد محصولات

این یک مزیت بزرگ برای هر کسب و کاری است که در سبد محصولات خود دارای تنوع گسترده ‌ای باشد. چرا که به خصوص در سبد محصولاتی از این قبیل؛ تنوع اهمیت زیادی دارد. در واقع خریدار باید بتواند کلیه محصولات و لوازم اولیه پروژه خود را از یک شرکت واحد خریداری کند. نیک فولاد به این جایگاه دست یافته است، که هیچ خریداری را نیازمند مراجعه به چند شرکت مختلف برای تأمین مواد اولیه و تجهیزات پروژه اش نکند. 

  • مشاوره همراه با فروش

یکی از خدمات ارزشمند نیک فولاد، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خرید آهن آلات برای پروژه های ساختمانی و صنعتی می باشد. مشاوران متخصص و زبده ای که در این مجموعه فعالیت می کنند، دانش و تجربه قابل توجهی در زمینه تأمین مقاطع فلزی برای پروژه های مختلفی ساختمانی و صنعتی دارند.

شما در هر مرحله از ساخت و ساز یا پروژه صنعتی خود باشید و چنانچه برای ادامه کار به مشکل بر بخورید، مشاوران نیک فولاد می توانند به شما کمک کنند. همچنین سؤالات و ابهاماتی که در ابتدای شروع هر کاری برای مجری مورد نظر ایجاد می شود، به راحتی با کمک مشاوران این مجموعه برطرف خواهد شد. در واقع این مشاوران می توانند هزینه و مدت زمان اجرای پروژه مورد نظر را ارزیابی کنند، شما را در مورد کم و کیف خرید آهن آلات آگاه سازند و مهم‌تر از همه چالش های پیش رو را برایتان به فرصت تبدیل کنند.

صفر تا صد تأمین مقاطع فولادی و آهن آلات در نیک فولاد

  • استعلام

سایت نیک فولاد (www.nikfoolad.com) درست مثل یک بانک اطلاعاتی در زمینه آهن آلات عمل می کند. شما می توانید قیمت روز انواع محصولات فولاد و دیگر آلیاژهای کاربردی را در صفحات سایت و به صورت منظم و جدول بندی شده مشاهده کنید. در ضمن هر لحظه که احساس کردید به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، کافی است با شماره تلفن این شرکت تماس گرفته و موضوع مورد نظر خود را استعلام کنید.  

  • تحویل در زمان و مکان دلخواه مشتری

نیک‌فولاد نسبت به دیگر عرضه‌ کنندگان آهن آلات یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن تحویل سفارشات ثبت شده در تاریخ دقیق مورد نظر مشتری است. این مجموعه برنامه دقیق و زمان بندی منظمی برای تحویل سفارشات خریداران خود دارد. بنابراین در نیک فولاد محال است که تحویل سفارشات با تأخیر همراه باشد و به تبع آن هیچ پروژه ای به تأخیر نمی افتد.

به علاوه شما در هر نقطه از کشور و یا حتی در مناطقی که خارج از کشور واقع شده اند، قادر به تحویل محصولات سفارشی خود می باشید.

  • فروش اعتباری محصولات

چطور می توان این نوع از خدمات فروش را نادیده گرفت. همانطور که حتماً می دانید خیلی از پروژه های ساختمانی و تولیدی به دلیل نبود بودجه کافی برای تأمین مواد و تجهیزات اولیه، برای مدت های طولانی متوقف می شوند. مزیت فروش اعتباری این است که می توان پروژه ها را با بودجه خیلی کم اجرا کرد و خیلی زودتر به سوددهی رساند.

  • ضمانت محصولات

بدیهی است که این مجموعه با وجود حساسیت هایی که در مورد دیدگاه مشتری و رضایتمندی خریدار دارد، برای خدمات فروش نیز برنامه خودش را دارد. به همین خاطر تمام محصولات خریداری شده از نیک فولاد دارای ضمانت می باشد. به این ترتیب در صورتیکه کوچکترین نقص یا مغایرتی در سفارشات خریدار وجود داشته باشد، اجناس خریداری شده با هزینه شرکت پس گرفته می شود و پول پرداختی به خریدار برگردانده می شود.  

نیک فولاد از لحظه تصمیم گیری نسبت به راه اندازی یک پروژه، تا آخرین مرحله اجرای آن همراه شما است ... .

نظرات بینندگان