arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

فیروز کریمی: صنایع مس به دنبال خروج تراکتور از تبریز است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با بیان اینکه اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری صنایع مس در باشگاه تراکتور دروغی بیش نیست، گفت: هواداران باید آگاه باشند سرمایه‌گذاری صنایع مس در تراکتور، بدون تردید با خروج این تیم از تبریز همراه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با بیان اینکه اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری صنایع مس در باشگاه تراکتور دروغی بیش نیست، گفت: هواداران باید آگاه باشند سرمایه‌گذاری صنایع مس در تراکتور، بدون تردید با خروج این تیم از تبریز همراه خواهد شد.

فیروز کریمی روز چهارشنبه در گفت و گویی با سایت باشگاه تراکتور با اشاره به اینکه هیچ اداره، سازمان و نهادی نه می‌تواند برای تراکتور هزینه آنچنانی کند و نه توانش را دارد، افزود: شرایط هم این اجازه را نمی‌دهد و اگر سازمانی بیرون از آذربایجان شرقی به دنبال خرید امتیاز باشگاه است، به دلیل عشق و علاقه به تراکتور نیست؛ اگر حتی صنایع مس بخواهد اقدامی برای خرید امتیاز باشگاه تراکتور بکند، به دلیل نوع سرمایه گذاری این مجموعه، به دنبال چنین مسائلی هستند.

وی اظهار کرد: اگر هواداران ما فکر می‌کنند صنایع مس می‌خواهد سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیاردی در تراکتور انجام بدهد و تیم را هم در تبریز نگه دارد، خیلی سخت در اشتباه هستند و در این حالت هواداران یا باید از وجود تراکتور چشم پوشی و خداحافظی کنند که این امکان وجود ندارد و این اجازه را هم نمی‌دهند، یا پای تیم خود بمانند و حمایت کنند.

کریمی ادامه داد: اگر هر شخصی اسپانسری پیدا کند که ۳۰۰ میلیارد نه، فقط ۱۰۰ میلیارد تومان برای تراکتور هزینه کند، من در بین دو نیمه دیدار مقابل پرسپولیس دست او را می‌بوسم اما باید توجه داشت که هر کس با هر جایگاهی چنین وعده‌ای می‌دهد به دنبال عوام فریبی است و چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: «امروز از دل سرزمین آذربایجان یک نفر (ترک) پیدا شده، امکاناتش را هم داشته و برای تراکتور هزینه می‌کند و وظیفه ما هم این است که دل او را نشکنیم. بگردیم و ببینیم چند نفر از این افراد می‌توانیم پیدا کنیم؛ ترک‌های غیوری در کشور ما حضور دارند که می‌توانند برای تراکتور هزینه کنند، آنها هم می‌توانند در کنار مالک و هیات مدیره تراکتور قرار بگیرند و برای سربلندی تیمی که متعلق به مردم است حمایت کنند.»

به گفته کریمی، با شعار دردی دوا نمی‌شود و یک ریال از کنار آن خارج نمی‌ شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم تراکتور تبریز نیز گفت: به خاطر شکایت تعدادی از بازیکنان‌ که نتوانستند کمکی به تراکتور کنند، پنجره نقل و انتقالات‌ بسته شده است و به دلیل اینکه هیچ کار موثری از این بازیکنان ندیده بودیم، کار را پیگیری کردیم و مسوولان حقوقی باشگاه با تمام توان‌ به دنبال احقاق حق باشگاه بودند که متاسفانه کار به جایی نرسید و در این بین، پنجره نقل و انتقالات ما بسته شد و متاسفانه این اتفاق در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد.

کریمی افزود: با تلاشی که مالک و هیات مدیره باشگاه انجام دادند، این مشکل تا قسمتی مرتفع شد و قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور در طول هفته جاری باز شود و ما به صورت قاطع و کامل نتوانستیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم اما با نفراتی که در بازار نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد حضور داشتند، صحبت کردیم و آنها نیز به دلیل احترامی که به تراکتور و هواداران داشتند، پیشنهاد ما را قبول کرده و به تمرینات ما آمدند.

وی با اشاره به جذب چند بازیکنان جدید، گفت: سعی کردیم از بین نفراتی که می‌توانستیم جذب کنیم، بهترین‌ها را به تراکتور بیاوریم و با همین نفرات تمرینات را آغاز کرده‌ایم که امیدواریم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، قرارداد این بازیکنان را هم ثبت کنیم و بازیکنان تاثیرگذار جدید به خدمت بگیریم.

نظرات بینندگان