arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر تکذیب شد

جانشین‌ رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: برای ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر هنوز تصمیم‌گیری نشده و تصمیمی در این خصوص به پلیس‌راه نیز ابلاغ نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: جانشین‌ رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: برای ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر هنوز تصمیم‌گیری نشده و تصمیمی در این خصوص به پلیس‌راه نیز ابلاغ نشده است.

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد در خصوص ممنوعیت سفر خودروهای شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر اظهار کرد: هنوز ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر به پلیس‌راه خراسان رضوی ابلاغ نشده و تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

وی افزود: روش کار این است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد به استانداری خراسان رضوی اطلاع‌رسانی کند که چنین تصمیمی گرفته شده است. استانداری نیز جلسه‌ای تحت این عنوان برگزار می‌کند و در یک ستاد استانی تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا ممنوعیتی برای ورود خودروهای شخصی اعمال بشود یا نشود. این جلسه هنوز برگزار نشده و تصمیمی گرفته نشده است.

جانشین‌ رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر بحث محدودیت در ورود خودروهای شخصی غیربومی است که در حال حاضر ورود خودورهای شخصی به تمام شهرهای نارنجی و قرمز با محدودیت روبرو بوده و خودروهای غیربومی به محض ورود به این شهرها به ترتیب ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه خواهند شد، اما برای ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی که همانند ۵ روز آخر مرداد رخ داد و پلیس در مبادی ورودی استان و شهر مستقر شد، هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

همچنین علی اصغر حسنی، رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص انتشار خبری از قول او در رسانه‌ها مبنی بر ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی در دهه پایانی صفر به ایسنا گفت: در این خصوص مصاحبه‌ای نداشته‌ام و نمی‌دانم چگونه این مصاحبه منتشر شده است.

این در حالی است که صبح امروز خبری مبنی بر محدودیت سفر خودروی‌های شخصی غیربومی به مشهد از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) به نقل از علی اصغر حسنی، رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شده بود.

نظرات بینندگان