arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

رئیس جمهور: شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون ضرورت دارد

رئیس‌جمهور با قدردانی از اقدامات انجام شده در جهت تأمین واکسن و انجام واکسیناسیون، ایجاد شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی را مورد تأکید قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام  و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز پنجشنبه پس از دریافت گزارش کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا درمورد اقدامات انجام شده در زمینه روند واکسیناسیون و مهار بیماری در کشور با اشاره به اهمیت توجه به بیماریابی با اجرای کامل طرح پایش شهید سلیمانی، گفت: تقویت فرآیند درمان سرپایی و آموزش همگانی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعلام هشدارهای به موقع و لازم، در کنترل بیماری تأثیر فراوانی دارد.

وی تأکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون و توجه به رعایت موارد بهداشتی در تمام مبادی ورودی کشور برای اتباع همه کشورها ضروری است.

رئیس‌جمهور همچنین بر تهیه نسخه جامع پیش‌بینی‌های پیشگیرانه برای مواجهه با موج‌های احتمالی آینده و گونه‌های جدید کرونا با تعیین وظایف همه دستگاه‌ها تأکید کرد.

رئیسی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع درباره تصمیمات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس باید مورد توجه ویژه مسئولین ذیربط قرار بگیرد.

در این جلسه، پیشنهادات ناظر به کاهش محدودیت‌ها و جایگزین کردن محدودیت‌های هوشمند بجای تعطیلات برای گروه‌های مختلف شغلی مطرح و مقرر شد این پیشنهادات در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات بینندگان