arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

برخورد با تخلفات خطر آفرین رانندگان در معابر پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تداوم اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر و بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تداوم اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر و بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی ، با اشاره به اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در بزرگراه‌های پایتخت که از چند روز پیش به طور ویژه در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفته است، گفت: بررسی علل وقوع تصادفات رانندگی نشان داده که ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت غیرمجاز، حمل بار نامتعارف، انجام حرکات نمایشی با خودرو، سبقت غیر مجاز و ... بیشترین نقش را در وقوع تصادفات رانندگی دارد و در همین راستا نیز از مدتی قبل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با قوت ادامه دارد، گفت: گاهی تخلف یک راننده نه تنها این فرد و دیگر سرنشینان خودروها را به خطر می‌اندازد، بلکه می‌تواند منجر به تهدید ایمنی دیگر رانندگان و کاربران قانونمدار ترافیک نیز شود. از این رو اجرای این طرح برای حفظ و ارتقا ایمنی تمام کاربران ترافیک است.

همه‌خانی افزود: در همین راستا نیز از زمان اجرای این طرح تاکنون با ده‌ها خودروی متخلف برخورد شده و این خودروها علاوه بر اعمال قانون و جریمه به طور ساعتی در حاشیه مسیر نیز متوقف می‌شوند.

ایسنا

نظرات بینندگان