arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

نماینده مجلس: امروز در کشور تفکر انقلابی حاکم شده؛ غرب باوران دیگر جایی در مدیریت ندارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز درکشور تفکر و مدیریت انقلابی حاکم شده و همه کسانی که غرب باور و نفوذ کرده بودنداکنون جایی برای حضور در عرصه مدیریتی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : امروز درکشور تفکر و مدیریت انقلابی حاکم شده و همه کسانی که غرب باور و نفوذ کرده بودنداکنون جایی برای حضور در عرصه مدیریتی ندارند.

عباس مقتدایی عصر پنجشنبه در مراسم گل افشانی و تجدید میثاق با شهیدان در گلستان شهدای اصفهان افزود : اگر شهیدان توسط دشمنان ما به خاک و خون کشیده نشده بودند باید درجایگاه مدیریتی قرار می‌گرفتند اما به لطف الهی انقلاب زنده است و با درایت رهبری بیدار و هوشیار توانسته ایم کشتی انقلاب را مدیریت و از همه طوفان ها به خوبی عبورکنیم.

وی با اشاره به حضور مردم و خانواده شهدا در صحنه‌های مختلف انقلاب تاکید کرد: انقلاب با وجود تلاش کسانی که می‌خواستند به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتدحفظ شد و اکنون از پیچ‌های خطرناک عبور کرده ایم اما نکته مهم این است که دفاع ازآرمان‌ها یک حرکت دائمی و مستمر است و نه یک موضوع مقطعی یا جزیره ای، همه بایداز تمام توان همانند شهیدان استفاده کنند تا بتوانیم عرصه‌های دیگر راهم فتح کنیم.

وی ادامه داد: باید میان عقلانیت و احساسات و میان عدالت و آزادی تعادل برقرار کنیم به گونه‌ای که بعد از گذشت چنددهه بتوانیم بگوییم همه خوبی‌هایی که در ساختار حکومتی موجود است درساختار نظام اسلامی مهیا شده است.

مقتدایی گفت: امروز ما نقص‌های مدیریتی قابل توجهی داریم، شکاف‌هایی ایجاد شده و نتونسته‌ایم آنگونه که باید شکوفا بشویم، ما به دنبال کمال یافتن جامعه و اعتلای انسان هستیم و این را فقط دریک محدوده جامعه جغرافیایی طلب نمی‌کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شهدای ما به دنبال این بودند که فاصله طبقاتی شکل نگیرد و امروز ما وارثان این تفکرهستیم وباید این تفکر رادنبال کنیم؛ خودسازی شهدا تحمیلی نبود بلکه جنگ تحمیلی بود و جنگ باعث تجلی استعداد شهدا شد.

نظرات بینندگان