arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

فرماندهی انتظامی کرمانشاه: مرز خسروی بسته است، زائران اربعین نیایند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به بسته بودن مرز خسروی، از مراجعه به این مرز خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به بسته بودن مرز خسروی، از مراجعه به این مرز خودداری کنند.

سرهنگ محمدرضا آمویی با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: طبق اعلام دولت عراق مرزهای چهارگانه ایران به سمت این کشور مسدود و هیچ زائری به صورت زمینی نمی تواند برای مراسم اربعین سفر کند.

وی ادامه داد: برای مراسم اربعین حسینی سهمیه های محدودی به کشورمان اختصاص پیدا کرده که آن هم زائران باید از طریق مسیر هوایی به عراق سفر کنند و هیچ سفری به صورت زمینی انجام نخواهد شد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: بنابراین از عموم شهروندان و هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به محدودیت های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرزها از جمله خسروی، از مراجعه به آن ها خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: از آن جایی که تحت هیچ شرایطی امکان سفر از طریق زمینی به عراق جهت شرکت در مراسم اربعین وجود ندارد، در صورت مراجعه مردم، این افراد بازگردانده خواهند شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری عموم مردم و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای خودداری از مراجعه به مرز خسروی، ابراز امیدواری کرد با بهبود وضعیت در سال آینده شاهد میزبانی کرمانشاه از زوار کربلا برای شرکت در مراسم اربعین باشیم.

نظرات بینندگان