arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

سردار فدوی: سرمنشاء علم کوانتوم هستیم اما امکان اعلام آن وجود ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:ما منشاء امنیت هستیم و در نیت و عمل، خلاف مصالح ملت ها اقدام نکردیم و هر جایی که حضور پیدا کردیم بدنبال حضور ما امنیت بوجود آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دریادار علی فدوی باحضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری پنجشنبه شب شبکه دو سیما درباره نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شرایط فعلی افزود: سردار سلیمانی بعنوان پاسدار انقلاب اسلامی به تکلیف خودش عمل کرد؛ در زمان جنگ شرایط به گونه ای بود که نه در داخل سرزمین ما بلکه در سرزمین های خیلی دورتر از ما شرارت های شیطان بزرگ آمریکا ادامه پیدا کرد و هر جا این شرارت ها در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بروز پیدا کرده تنها نیرویی که در برابر این شرارت ها وجود داشته است توانمندی انقلاب اسلامی و در راس این توانمندی ها سپاه پاسداران و نیروی قدس بوده است.

وی ادامه داد: نیروی قدس سپاه پاسداران بعنوان یکی از نیروهای سپاه مسئولیت این امر را داشته که در سرزمین های دور شرارت هایی که متوجه اسلام، انقلاب اسلامی و ایران هست جوابگو باشد .

سردار فدوی گفت: جنگیدن و انجام ماموریت مربوط به همه پاسداران است؛ بعضی از موارد خیلی ویژه و خاص هستند که خداوند عنایت های خیلی ویژه دارد و این خصلت ها و ویژگی ها معطوف به کارهای خیلی بزرگ می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در بین شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در راس قله شهدا قرار دارد و بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم ایران در شهرهای مختلف بخاطر تشییع حاج قاسم پای کار بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) درسال ۱۳۴۲ شروع شد و همه دنیا از جمله مستکبران را منفعل کرد؛ زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید دشمنان تصور کردند که می توانند بر انقلاب فائق بیایند و از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ به انقلاب اسلامی تیر زدند البته آهسته آهسته متوجه شدند که با انقلاب اسلامی به این سادگی نمی توان برخورد کرد که بعد از آن جنگ تحمیلی ۸ ساله را به راه انداختند که به ظاهر ما با رژیم صدام می جنگیدیم ولی در پشت صحنه حدود ۸۰ کشور حضور داشتند.

وی ادامه داد: برای اولین بار دو ابر قدرت آمریکا و شوروی سابق در کنار هم قرار گرفتند و علیه ما جنگیدند ولی قوت انقلاب اسلامی به شکلی بود که همه را منفعل کرد چون وعده خدا حق است.

وی به گفته افزود: آمریکایی ها در طول این ۴۳ سال حتی یک پیروزی بر انقلاب اسلامی نداشتند.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: به برکت جنگ، شهدا و عظمت هایی که در ۸ سال جنگ آفریده شد نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جرات نکرده حتی یک تیر به سمت ما شلیک کند ولی جنگ در ابعاد دیگری با وسعت خیلی بیشتر ادامه پیدا کرد.

وی گفت: تمام اتفاقاتی که در غرب آسیا افتاده است بخاطر این بود که بتوانند به ما دسترسی پیدا کنند و نتوانستند بلکه هر حادثه ای که اتفاق افتاد موجب شد عظمت انقلاب اسلامی بیشتر شود.

وی ادامه داد: هدف حضور آمریکایی ها در شرق، غرب و جنوب کشورما و در سوریه و لبنان، انقلاب اسلامی بوده است برای اینکه بتوانند در برابر انقلاب اسلامی پیروزی بدست بیاورند ولی حتی یک پیروزی بدست نیاوردند.

وی افزود: در سه ماه گذشته دو نمایشگاه موشکی و پهپادی در یمن برگزار شد و اینها مواردی است که در داخل یمن تولید می شود؛ کشوری که در محاصره صد در صد است؛ اگر همه کشورهای عربی با هم همراه شوند چنین نمایشگاهی را نمی توانند راه اندازی کنند فقط نمی از وجود پاسداران و انقلاب اسلامی به آن سرزمین بسیار دور رسیده است و این عظمت را آفرید و تصور کنید در مرکزیت انقلاب اسلامی چه اتفاقی افتاده است.

وی گفت: ما نمی توانیم اصل انقلاب اسلامی را در سال ۱۴۰۰ حتی با ۲ سال گذشته مقایسه کنیم.

فدوی ادامه داد: دستاوردهای جدید ۵ یا ۱۰ تا نیست و یک جریان به راه افتاده و هر قسمتی که وارد می شویم نسبت به بازدید قبلی تعداد زیادی کار انجام شده است.

وی افزود: کل دنیا به دنبال سه توانمندی هستند اول توانمندی دفاعی است که خیلی از کشورها این توانمندی را ندارند ولی در دهه ۶۰ همه دنیا فهمید که انقلاب اسلامی توان دفاع از خودش را در حد اعلا دارد؛ دوم توان بازدارندگی است که در دهه ۷۰ دنیا فهمید که ما از این توان برخوردار هستیم و سوم مرحله ای است که دشمن مجبور می شود توانی ایجاد کند که در برابر ما باز دارنده باشد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها حدود ۱۰ سال است که اعلام می کنند مجبور هستند به همراه متحدان خودشان بدنبال توانی باشند که در برابر ایران بازدارنده باشد؛ یعنی ما در مرحله سوم قرار داریم و می توانیم اقدام ابتدایی را انجام دهیم و دشمن این را مطمئن است؛ اگر دشمن یعنی شیطان بزرگ مطمئن بود که می تواند اقدامی علیه ما داشته باشد و برای آنها نفع دارد برای انجام این کار شک نمی کرد و حتماً انجام می داد همانطور که در افغانستان، عراق، سوریه، لیبی، سودان و یمن انجام داد البته در آنجا هم به برکت انقلاب اسلامی با شکست مواجه شد چون نقش ما در معادلات جهانی کاملا مشخص است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها الان وحشت دارند و اعلام کردند که ما در حیات خلوت آمریکایی ها حضور پیدا کرده ایم و آنها قادر نیستند جلوی این را بگیرند.

وی افزود: فرار آمریکایی ها از منطقه مربوط به روزهای گذشته نیست بلکه به نوعی از اول انقلاب شروع شد ولی باید همه مردم دنیا و مردم آمریکا بفهمند که آمریکایی ها در حال فرار هستند چون یک جبهه حق در برابر آنها وجود دارد که امکان پیروزی در برابر این جبهه وجود ندارد و این وعده خداست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: الان همه عالم می توانند بفهمند که آمریکا از افغانستان به لحاظ مقاومت مردم افغانستان و کل جریانی که به برکت انقلاب اسلامی در منطقه بوجود آمده فرار کرد.

وی درباره آخرین وضعیت خیلج فارس و نقش سپاه پاسداران هم افزود: دروغ هایی که آمریکاییها و هم پیمانان آنها می زنند خیلی واضح شده است؛ آمریکاییها می گویند واقعیت اصلا مهم نیست تصویر از واقعیت مهم تر است و چون صاحب قدرت تصویر ساز با رسانه ها هستیم تصویری از منطقه، ایران و خلیج فارس می سازیم که البته اینها هم کم کم در حال از دست رفتن است؛ آمریکاییها در منطقه نتوانستند اتحادی درست کنند و درهمه کارهایی که می خواستند انجام دهند به هیچ وجه موفق نشدند چون امکان ندارد امنیت توسط کسی بوجود بیاید که سرمنشاء همه نا امنیتی های دنیاست در حالی که ما منشاء امنیت هستیم و ما در نیت و در عمل خلاف مصالح ملت ها اقدام نکردیم و هر جایی که حضور پیدا کردیم بدنبال حضور ما امنیت بوجود آمده است.

فدوی گفت:​​ آمریکایی ها به هیچ وجه قادر به ایجاد امنیت نیستند چون هدف آنها برنامه های خودشان است نه امنیت برای کشورهای دیگر.

وی افزود: ما براساس تکلیف شرعی که داریم امکان ندارد در جایی برویم که نا امنی بوجود آید و اگر برویم برای ایجاد امنیت است؛ نگاه کنید به وضعیت ما در کشور سوریه و دلدادگی مردم ما با مردم سوریه، لبنان و یمن ؛ انگار که یک مردم هستیم و ما مسلمان هستیم و با مسلمانان یک ملت هستیم.

وی تصریح کرد: آمریکاییها در هر جای دنیا رفتند برای ایجاد نا امنی بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکاییها در حدود ۷۰۰ نقطه حضور نظامی دارند، مردم آمریکا قاعدتاً باید بفهمند که عامل همه بدبختی هایی که در داخل آمریکا دارند بخاطر مسئولانی است که در محاسبه عقلانی هم نمی توانند درست عمل کنند و هزاران میلیارد دلار را خرج اهداف بی ثمر کرده اند.

وی گفت: ما در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، سر منشاء تعریف توان نظامی شدیم و خیلی از این موارد قابل گفتن نیست و آن موارد که گفتیم نسبت به مواردی که نگفتیم هم قابل مقایسه نیست و زمانی اعلام می کنیم که فهمیدن آن توسط دشمن موضوعیت نداشته باشد و اگر دشمن شرارتی کند و ما خواستیم دشمن را سرجایش بنشانیم از آن استفاده می کنیم.

وی اضافه کرد: علم کوانتوم در جوامع اسلامی بسیار قدیمی است نزدیک به هزار سال پیش دانشمندان مسلمان درباره این علم صحبت کردند ؛ دو سال پیش یکصدمین سال علم کوانتوم در دنیای فعلی بود که در نیویورک مراسمی برگزار شد و از ایران هم دانشمندانی حضور داشتند و اگر عبارت هایی را که بعنوان آخرین یافته های علم کوانتوم در نیویورک مطرح کردند با عبارت هایی که بیش از ۸۰۰ سال پیش ابن عربی در یکی از کتاب های خودش مطرح کرده بود مقایسه کنیم حتماً همه دانشمندان عبارت های ابن عربی را کامل تر می دانند و از علم هایی مثل کوانتوم که علم جدیدی است و هنوز در عرصه زندگی مردم و نظامی وارد نشده است در آن زمان از این علم برخوردار بودند بنابراین وقتی ما از این پشتوانه علمی برخوردار هستیم حتماً الان سرمنشاء در علم کوانتوم هستیم و امکان اعلام آن وجود ندارد و قطعاً دانشمندان و فرزندان این مملکت در این عرصه ها هم جلودار هستند.

فدوی درباره فعالیت گروه های تروریستی هم گفت: از ابتدای روزهای انقلاب، آمریکا به همه شرورهای منطقه وصل بود آمریکا وقتی مستاصل شده و نمی تواند اقدام مستقیم کند حتماً شرورهایی با چند واسطه نیابتی را به کار می گیرد البته طبیعی است که وقتی آمریکا نمی تواند علیه ما اقدام کند به شرورهای دست چندم آنها هم اجازه نمی‌دهیم ؛ در داخل سرزمین هایی که دوست و مسلمان هستند این گروهک ها وجود دارند و به آنها می گوئیم که این گروهک ها در داخل سرزمین شما علیه مردم و انقلاب ما شرارت می کنند و اگر اینها را جمع نکنید ما خودمان جمع خواهیم کرد و قادر به انجام آن هم هستیم و امام ما بصورت خیلی تاکیدی دستور دادند که در همه این موارد مردم نباید آسیب ببینند حتی زن و بچه ضدانقلاب هم نباید آسیب ببینند.

نظرات بینندگان