arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

نرخ کرایه سواری‌های اربعین: پایانه مرز‌ی مهران به تهران، ۷۵۰ هزارتومان

درپی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت زمینی زائران ایرانی به کشور از مرز مهران، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی بین‌شهری از این پایانه‌مرزی تا ۱۰ مقصد مختلف اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: درپی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای بازگشت زمینی زائران ایرانی به کشور از مرز مهران، نرخ کرایه سواری‌های پلاک عمومی بین‌شهری از این پایانه‌مرزی تا ۱۰ مقصد مختلف اعلام شد.

 برای اربعین امسال ۶۰ هزار زائر ایرانی می‌توانند به عراق سفر کنند و برای رفتن به این کشور تنها از طریق مرزهای هوایی مجوز داشته و می‌توانند از فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی [(ره) و پنج فرودگاه دیگر به نجف بروند و در مراسم اربعین امسال شرکت کنند.

اما بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته زائران برای بازگشت از طریق پایانه مرزی مهران نیز می‌توانند به صورت زمینی برگردند و بر این اساس نرخ کرایه سواری‌های بین‌شهری پلاک عمومی از این پایانه مرزی به مقاصد مختلف داخلی اعلام شده است و این نرخ از روز اربعین تا زمانی که زائران به کشور بازگردند، اعمال خواهد شد.

البته به گفته بابک طالبی – معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور – بر اساس توافق صورت گرفته بین سازمان راهداری و انجمن‌های صنفی با توجه به یکسر خالی بودن این خودروها که باید تا مرز مهران بروند، نرخ کرایه آن‌ها دو برابر محاسبه خواهد شد.

کرایه سواری‌های بین‌شهری از مرز مهران تا ۱۰ مقصد مختلف به شرح ذیل است:

نرخ کرایه سواری‌های اربعین: پایانه مرز‌ی مهران به تهران، ۷۵۰ هزارتومان

نظرات بینندگان