arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

توقیف ۳ موتورسنگین لایی‌کش در بزرگراه چمران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف سه دستگاه موتور سیکلت سینگین در بزرگراه شهید چمران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف سه دستگاه موتور سیکلت سینگین در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی  دراین باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طریق رصد هوشمند معابر و نیز گزارش ماموران متوجه تردد سه دستگاه موتور سیکلت سنگین در بزرگراه شهید چمران شده و در پایش‌های تصویری انجام شده متوجه شدند که این سه دستگاه موتور سیکلت سنگین در حال انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز نیز هستند که در همین راستا اقدامات برای برخورد با این تخلف آغاز شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب ، توقیف این موتورسیکلت ها در دستور کار قرار گرفت، گفت: در اجرای این عملیات، در ساعت ۱۳:۳۰ در محدوده پل نمایشگاه در بزرگراه چمران نخستین موتور سیکلت که از نوع یاماها ۱۰۰۰cc بود توقیف شد. دقایقی بعد در ساعت ۱۴:۱۵ و در همان محدوده دومین موتورسیکلت که از نوع سوزوکی ۱۴۰۰cc بود متوقف شده و سومین موتور سیکلت هم که از نوع کاوازاکی۱۰۰۰cc بود در ساعت ۱۵:۲۰ در همان محل توقیف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه هر سه موتور سیکلت توقیف شده به پارکینگ منتقل شدند، گفت: متاسفانه راکبان این موتورسیکلت ها در حال انجام لایی کشی، سرعت غیرمجاز و دیگر حرکات نمایشی بودند و هم ایمنی خود را به خطر انداخته و هم ایمنی دیگران را به مخاطره انداخته بودند.

ایسنا

نظرات بینندگان