arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۳ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰

سپاه: دو تن از مجروحان حادثه آتش سوزی مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه شهید شدند

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سید مرتضی کریمی و حسین عابدی از مجروحان حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت سید مرتضی کریمی و حسین عابدی دو تن از مجروحان حادثه آتش سوزی در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران خبر داد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از سپاه نیوز، در پی حادثه آتش سوزی روز گذشته در یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه و اطلاع رسانی های اولیه ، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه دیگری صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

با تسلیت و تعزیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و یاران با وفایش و در فضایی آکنده از شور و شیدایی عاشقان حسینی ، به استحضار ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی می رساند :

در پی آتش سوزی عصر دیروز (یکشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۰ ) در انبار یکی از مراکز تحقیقات خودکفایی سپاه در غرب تهران و مجروح شدن تعدادی از کارکنان این مرکز ، دو تن از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام‌های " سید مرتضی کریمی " و "حسین عابدی " به علت شدت جراحات شهید و به خیل شهدای گرانقدر این نهاد مقدس و مردمی پیوستند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های معظم و همرزمان دلاور آنان ، به آگاهی می رساند آیین های تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیدان با رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان