arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۱۱ مهر ۱۴۰۰
والیبال قهرمانی جوانان جهان؛

پایان کار والیبالیست‌های جوان / شاگردان عطایی در جایگاه نهم قرار گرفتند

 تیم والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان برای کسب جایگاه نهمی به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل کانادا به مقام نهم مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان رسید.

 تیم والیبال جوانان ایران در آخرین دیدار خود از مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان برای کسب جایگاه نهمی به مصاف کانادا رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

تیم ایران در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسید و ست سوم را 25 بر 27 واگذار کرد.

شاگردان عطایی در پایان این بازی 50 امتیاز از حمله، 8 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 39 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و تیم کانادا 48 امتیاز از حمله، 9 امتیاز از دفاع روی تور، 4 امتیاز مستقیم سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات تیم ایران به دست آوردند.

مهدی جلوه 18 امتیاز و بردیا سعادت 14 امتیاز در پایان بازی برای ایران به نام خود و به سود تیم کسب کردند.

در بازی‌های امروز، مصر با برتری 3 بر 2 مقابل بحرین، سیزدهم شد، کوبا پس از پیروزی 3 بر یک مقابل تایلند در جایگاه یازدهم ایستاد و مراکش نیز در مکان پانزدهم قرار گرفت. تیم جوانان کامرون نیز که در این مسابقات غایب بود، شانزدهم شد.

دیدار فینال مسابقات مردان زیر 21 سال جهان بین دو تیم روسیه و ایتالیا برگزار می‌شود و تیم‌های آرژانتین و لهستان، برگزارکننده بازی رده‌بندی هستند.

نظرات بینندگان