arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰

حالِ عزت‌الله مهرآوران وخیم شد

هژیر مهرآوران تأکید کرد که امروز به بیمارستان رفتیم پزشکان به ما گفتند که پدرم وضعیت عمومی خوبی ندارد و از مردم عزیزمان می‌خواهم برای بهبودی پدرم دعا کنند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: چند روزی بود خبرهای خوبی از بیمارستان آتیه می‌رسید؛ ابتدا بحث خروجِ عزت‌الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از خواب مصنوعی مطرح شد. سپس هژیر فرزندش خبرهای خوبی از وضعیت رو به بهبود پدرش داد اما امروز گویا وضعیت عمومی این بازیگر پیشکسوت به هم ریخته و با اینکه داروهای بیهوشی را قطع کرده‌اند هنوز هوشیار نشده است. 

مهرآوران در جریانِ ساخت سریال "ساخت ایران3" دچار این بیماری شد و به تشخیص پزشکان و جلوگیری از استرسِ بیماری به خواب مصنوعی رفت. گفته می‌شود روند فعالیت ویروس کاملاً متوقف شده اما یک مقداری از نظر معده و قلب، دچار مشکل شده، اما در عینِ حال پزشکان به سلامتی او امیدوارند.

تا جائیکه نیک‌نام حسینی‌پور چند روز قبل اعلام کرد که «وضعیت همین‌طور پیش برود و بتوانند بحث خوراک او را کنترل کنند و واکنشی که معده به غذا نشان می‌دهد شلنگی که در داخل نای او قرار داده‌اند را خارج می‌کنند تا به حالت عادی تنفس کند. امیدوارم روز به روز حال ایشان بهتر شود و خبرهای خوبی را از ترخیص و سلامتی کاملِ ایشان اعلام کنیم.»

اما وضعیت امروز خانواده عزت‌الله مهرآوران را نگران‌تر از روزهای قبل کرده است. هژیر مهرآوران به خبرنگار تسنیم می‌گوید: امروز که به بیمارستان رفتم خیلی امیدوارم نکردند و گفتند وضعیت عمومی پدرم، به هم ریخته است. مسئله کرونا رفع شده اما ویروس روی بخش‌های مختلف بدن تأثیرات خودش را گذاشته و همه ارگان‌های مهم را درگیر کرده است. روز گذشته به ما خبرهای خوبی دادند اما انگار همه‌چیز غیرقابل پیش‌بینی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا رو به بهبودی می‌رود و یا خدایی ناکرده اتفاقات بدتری می‌افتد. 

فرزند عزت‌الله مهرآوران همچنین تأکید کرد: وضعیت عمومی‌شان خوب نیست و با قطع شدن داروها، هوشیاری به دست نیامده است. تنفسِ پدر به دستگاه وابسته است و اوضاع و احوالِ مطلوب و خوبی هم ندارند. از مردم عزیزمان می‌خواهم در این روز عزیز برای سلامتی پدرم دعا کنند تا هرچه زودتر شاهد بهبودی‌شان باشیم.

نظرات بینندگان