arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰

اسکوچیچ: آن‌هایی که چشم به جایگاهم دارند زمان خوبی را برای انتقاد در نظر نگرفته‌اند

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار یک بازی سخت و دشوار مقابل کره جنوبی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار یک بازی سخت و دشوار مقابل کره جنوبی است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی خیلی مهمی داریم. بعد از بازی مقابل امارات، انگیزه ما بیش از پیش شده است و حالا انتظار یک بازی سختی مقابل کره را داریم. برای تیم کره احترام زیادی قائلم و می‌دانم که آن‌ها تیمی بانظم و باانرژی هستند، اما به تیم خودمان هم اعتماد دارم و باید بگویم بازیکنانم بسیار آماده هستند و شرایط خوبی داریم. جو خوبی وجود بر تیم حاکم است و آماده بازی با کره هستیم.

دقیقاً نمی‌دانم انتظار هواداران چیست!
سرمربی تیم ملی درباره رکوردی که با ۱۰ بازی و ۱۰ برد داشته که این مسئله یک شرایط روحی تیم را هم بالا می‌برد، اما همچنان انتقاد‌هایی نسبت به سبک بازی تیم ملی وجود دارد با اینکه نتایج فوق‌العاده بوده است، اظهار داشت: دقیقاً نمی‌دانم انتظار هواداران چیست. فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل امارات در آن شرایط آب و هوایی انجام دادیم. من سعی می‌کنم با برد و نتیجه مناسب پاسخ انتظارات را بدهیم. اینکه بعد از ۱۰ برد هنوز برخی انتظار بالایی دارند، نمی‌دانم باید چه پاسخی به آن‌ها بدهیم. این هدف مشترک همه ماست که بتوانیم همیشه عملکرد خوبی داشته باشیم، بازی خوبی انجام دهیم و به نتیجه برسیم.

اینطور به نظر می‌رسد که ما مقابل امارات شکست خوردیم و بد هم بازی کردیم!
«شما گفتید با ۱۰ پیروزی نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهید و مردم را چطور از نتایج تیم ملی راضی کنید، اما پس از بازی با امارات به خصوص عملکرد نیمه اول انتقاد‌هایی وجود داشت و حالا اگر در بازی‌های آینده به خصوص مقابل کره جنوبی نتیجه کسب نشود، انتقاد‌ها شدت می‌گیرد و آیا افکار شما فقط نتیجه‌گیری است یا به انجام بازی زیبا هم فکر می‌کنید؟»، اسکوچیچ در پاسخ به این سؤال گفت: نمی‌دانم چطور باید پاسخ این سؤال را بدهم، اما اینطور به نظر می‌رسد که ما مقابل امارات شکست خوردیم و بد هم بازی کردیم! این را می‌دانم که امکان نداشته از ۱۰ بازی که سرمربی تیم ملی ایران بودم، ۱۲ برد کسب کنم. با این حال من همیشه دوست دارم تیمم چشم‌نواز بازی کند و به نتیجه هم برسد. می‌دانم که خیلی از آن‌هایی که این انتقاد‌ها را دارند، چشم به جایگاه سرمربیگری تیم ملی دارند، اما باید به آن‌ها بگویم زمان خوبی را برای این انتقاد‌ها در نظر نگرفته‌اند.

نظرات بینندگان