arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

سخنگوی قوه قضاییه: سرکرده «منافقین» به پرداخت ۷۶۶۰ میلیارد تومان محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادگاه حکم پرونده منافقین را صادر کرده است و سرکرده گروهک منافقین به پرداخت حدود ۷۶۶۰ میلیارد تومان در حق آسیب دیدگان و کسانی که خسارت مادی و معنوی به ان‌ها وارد شده محکوم شده است و حکم پرونده لازم الاجراست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادگاه حکم پرونده منافقین را صادر کرده است و سرکرده گروهک منافقین به پرداخت حدود ۷۶۶۰ میلیارد تومان در حق آسیب دیدگان و کسانی که خسارت مادی و معنوی به ان‌ها وارد شده محکوم شده است و حکم پرونده لازم الاجراست.

ذبیح الله خداییان در نشست خبری که امروز (چهارشنبه) ۲۱ مهرماه برگزار شد، درباره حکم "دادگاه منافقین" گفت: در این پرونده جمعی از جداشدگان از این گروهک بیش از ۴۰ نفر و تعدادی از مردم که دچار اسیب شدند طرح دعوا کردند.

وی افزود: دادگاه مراتب را از طریق وزارت امور خارجه به وزارت دادگستری کشورهایی که این گروهک در آن‌ها فعالیت می‌کند به این گروهک ابلاغ کرده اند.

خداییان تصریح کرد: دادگاه حکم پرونده را صادر کرده است و سرکرده گروهک منافقین به پرداخت حدود ۷۶۶۰ میلیارد تومان در حق آسیب دیدگان و کسانی که خسارت مادی و معنوی به ان‌ها وارد شده محکوم شده است و حکم پرونده لازم الاجراست.

نظرات بینندگان