arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰

مخابرات: اگر بدهی بالای ۲۰ هزارتومان پرداخت نشود، تلفن‌تان قطع می‌شود

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:طبق مصوبه ۲۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کلیه مشترکان تلفنی ثابتی که بدهی آن‌ها بالای ۲۰ هزار تومان باشد پس از مهلت مقرری که برای آن‌ها تعیین شده اقدام به پرداخت بدهی خود نکنند تلفن آن‌ها یکطرفه می‌شود و بعد از ۱۵ روز در صورت نپرداختن صورت حسابشان، اقدام به قطع کامل تلفن آن‌ها اقدام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: قطع تلفن های ثابتی مشترکانی که بالاتر از 20 هزار تومان بدهی دارند طبق مصوبه تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با بخش پیگیری شبکه خبر درباه علت قطع تلفن ثابت با بدهی ۲۰ هزار تومان گفت: طبق مصوبه ۲۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کلیه مشترکان تلفنی ثابتی که بدهی آن‌ها بالای ۲۰ هزار تومان باشد پس از مهلت مقرری که برای آن‌ها تعیین شده اقدام به پرداخت بدهی خود نکنند تلفن آن‌ها یکطرفه می‌شود و بعد از ۱۵ روز در صورت نپرداختن صورت حسابشان، اقدام به قطع کامل تلفن آن‌ها اقدام خواهد شد.

بیدخام افزود: مشترکانی که مبلغ بدهی آن‌ها پایین‌تر از ۲۰ هزار تومان باشد بعد از ۲ ماه یعنی ۲ دوره نسبت به قطع تلفن آن‌ها اقدام خواهد شد.

او با بیان این که اطلاع رسانی ما کامل انجام می شود افزود: قاعدتا باید برای همه مشترکان به صورت پیامک صورت حساب ارسال شده باشد و مشترکانی که پیامک دریافت نکرده اند می توانند با سامانه مردمی 2021 تماس بگیرند تا مشکل آنها برطرف شود.

بیدخام همچنین از همه مشترکان تلفن ثابت خواست که نسبت به پرداخت صورت حساب خودشان در مهلت مقرر اقدام کنند تا تلفن آنها قطع نشود.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در خصوص اختلال درگاه ۲۰۰۰ گفت: در حال به روز رسانی این درگاه هستیم و ظرف امروز و فردا این اشکال فنی برطرف می‌شود در حال حاضر مشترکان می‌توانند از درگاه‌های دیگر نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام کنند.

نظرات بینندگان