arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۰ / پیش‌بینی بارش باران در شمال کشور و وزش باد در نوار شرقی

سازمان هواشناسی بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد را برای شمال و شمال غرب و برای نوار شرقی نیز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را پیش‌بینی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سازمان هواشناسی بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد را برای شمال و شمال غرب و برای نوار شرقی نیز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک را پیش‌بینی کرد.

براساس اعلام این سازمان در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

در روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو پایدار است. از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در مناطق شمالی و شمال غرب کشور و غرب گیلان رشد ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

سازمان هواشناسی همچنین طی روزهای جمعه و شنبه برای نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و روز دوشنبه برای نوار غربی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد که در مناطق مستعد گاهی همراه با خیزش گرد وخاک همراه خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود آسمان پایتخت در روز جمعه صاف و گاهی وزش باد را در بعدازظهر شاهد باشیم. بیشنیه دمای تهران در روز جمعه ۲۷ درجه سانتیگران و کمینه دما ۱۶ درجه خواهد بود.

نظرات بینندگان