arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰

نماینده پارلمان انگلیس به ضرب چاقو کشته شد

شبکه خبری اسکای‌ نیوز و چندین رسانه دیگر انگلیسی بعدازظهر امروز جمعه به وقت محلی گزارش دادند که «دیوید اَمِس» نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس ساعتی پیش در حوزه انتخابیه خود هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفته و کشته شده است. بنابر اعلام پلیس شهرستان اسکس، یک مرد 25 ساله در ارتباط با قتل دیوید امس نماینده پارلمان انگلیس دستگیر و یک چاقو که احتمال دارد قتل با آن صورت گرفته باشد نیز در صحنه حادثه کشف و ضبط شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند یکی از نمایندگان حزب محافظه‌کار در پارلمان انگلیس به ضرب چاقو در حوزه انتخابیه خود به قتل رسیده است.

شبکه خبری اسکای‌ نیوز و چندین رسانه دیگر انگلیسی بعدازظهر امروز جمعه به وقت محلی گزارش دادند که «دیوید اَمِس» نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس ساعتی پیش در حوزه انتخابیه خود هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفته و کشته شده است.

پلیس شهرستان اسکس در جنوب شرقی انگلیس اعلام کرد حوالی ساعت 12:05 ظهر امروز به وقت محلی مأموران پلیس در پی یک تماس تلفنی به محل وقوع جرم در شهر کوچک لی آن سی (Leigh-on-Sea) اعزام شدند و مردی را یافتند که چندین ضربه چاقو به او وارد شده بود.

به گفته پلیس، مرد زخمی که در ادامه مشخص شد نماینده پارلمان انگلیس بوده است، جراحات شدیدی داشته و علی‌رغم دریافت درمان‌های اولیه و حضور اورژانس هوایی برای انتقال او به بیمارستان، در همان صحنه جرم جان باخته است.

بنابر اعلام پلیس شهرستان اسکس، یک مرد 25 ساله در ارتباط با قتل دیوید امس نماینده پارلمان انگلیس دستگیر و یک چاقو که احتمال دارد قتل با آن صورت گرفته باشد نیز در صحنه حادثه کشف و ضبط شده است.

نظرات بینندگان