arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰

سخنگوی وزارت خارجه: به اظهارات بی‌مبنای باکو پاسخ درخور می‌دهیم

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای مشترک‌المنافع را قویا تکذیب کرد و تصریح کرد، متاسفانه به نظر میرسد به رغم پیامهای خصوصی و مثبتی که از باکو در تماس های مختلف دریافت می شود، تعمدی برای طرح اظهارات رسانه ای بی‌مبنا از سوی باکو وجود دارد که البته در جای خود پاسخ مقتضی داده خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای مشترک‌المنافع را قویا تکذیب کرد و آن را ساختگی دانست.

به گزارش خبرآنلاین، سعید خطیب زاده تصریح کرد: طرح چنین اتهامات رسانه ای صرفا در راستای منافع رژیم صهیونیستی مبنی بر تحت تاثیر قرار دادن روابط برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان است.

خطیب زاده با تاکید بر نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تاکید کرد: تقدیم هزاران شهید و مجروح طی ۴ دهه گذشته در مبارزه با این پدیده شوم تنها یک برگ از تلاشهای متعهدانه و مستمر جمهوری اسلامی ایران در این مسیر میباشد که بارها و بارها توسط نهادهای بین المللی ذیربط مورد تایید قرار گرفته است.

خطیب زاده ضمن تاکید بر روابط مستحکم برادارنه بین دوملت تصریح کرد، متاسفانه به نظر میرسد به رغم پیامهای خصوصی و مثبتی که از باکو در تماس های مختلف دریافت می شود، تعمدی برای طرح اظهارات رسانه ای بی‌مبنا از سوی باکو وجود دارد که البته در جای خود پاسخ مقتضی داده خواهد شد.

نظرات بینندگان