arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۰

صعود حیرت‌آور پرطرفدارترین رمزارز مجازی؛ قیمت بیت کوین به بالاترین رقم خود طی ۵ ماه اخیر رسید

پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین روز جمعه با خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید. داده‌های پایگاه اینترنتی CoinDesk نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در روز جمعه به ۵۹۹۲۰ دلار در هر سکه رسید و به بالاترین سطح خود در ۵ ماه گذشته رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین روز جمعه با خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید.

به گزارش راشاتودی، پرطرفدارترین ارز رمزنگاری شده جهان یعنی بیت کوین روز جمعه با خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق قابل معامله آتی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید.

داده های پایگاه اینترنتی CoinDesk نشان می دهد که قیمت بیت کوین در روز جمعه به ۵۹۹۲۰ دلار در هر سکه رسید و به بالاترین سطح خود در ۵ ماه گذشته رسید. بیت کوین در ساعت ۱۱:۰۰ صبح به وقت گرینویچ در حالی که از سودهای قبلی خود عقب نشینی کرد، بالای ۵۹۰۰۰ دلار معامله شد که ۲.۶ درصد افزایش نشان می دهد.

نظرات بینندگان