arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

هر آنچه که درباره ساخت و سفارش تندیس می بایست بدانید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هر آنچه که درباره ساخت و سفارش تندیس می بایست بدانید

تندیس

تندیس یا یادبود به سازه ای هنری از متریال مختلف اطلاق می شود که برای یادگاری یا تقدیر و تحسین افراد برای فعالیت های مختلف به آنها داده می شود. این محصول بر اساس طراحی قوی و ساخت باکیفیت تهیه شده و به لحاظ ارزش معنوی با هدایای معمولی قابل قیاس نیست.

گوناگونی این محصول در نمونه های سفارشی، اختصاصی و اقتصادی، تنوع در متریال مصرفی و قیمت را نیز به دنبال داشته و امکان تهیه آن را برای موقعیت ها و مناسبت های مختلف فراهم می کند. جهت سفارش تندیس اختصاصی به سایت لیزرپلاس مراجعه فرمایید.

بر این اساس و با تولید محصولاتی با متریال و قیمت های مختلف، امکان تهیه این سازه های هنری برای نهادها، سازمان ها و شرکت ها با شرایط بهتری فراهم شده است.

در این مطلب ضمن بررسی این موارد می خوانیم:

  • آشنایی با تنوع در ساخت و قیمت انواع تندیس!
  • عوامل موثر قیمت این محصول کدامند؟
  • با مجموعه لیزر پلاس و خدمات آن آشنا شوید!

با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید!

هر آنچه که درباره ساخت و سفارش تندیس می بایست بدانید

تندیس، تنوع در ساخت و کاربرد!

اغلب ما شاهد مراسمی برای بزرگداشت از افراد خاص و فعالیت های آنها بوده و یا خود به نوعی مورد تقدیر قرار گرفته ایم. در چنین مراسمی اغلب سپاسنامه ها و تقدیرنامه هایی نیز به افراد اهدا می شود.

اما در این میان کمتر موردی مانند تندیس حق مطلب را ادا کرده و مناسب و مفید واقع می شود.

از دلایل این موضوع می توان به مواردی اشاره کرد که در قالب سازه هی هنری نظیر تندیس بیان می شود. انتخاب مطالب، امضا، لوگو و نشان هایی که بر روی این محصول هنری حکاکی می شود، از سویی بیانگر عمق و ارزش آن است و از سوی دیگر ماندگاری و بهای معنوی این سازه  را بالاتر می برد.

کاربردهای این یادمان ها نیز مانند شیوه ساخت و متریال مصرفی در آنها متفاوت بوده و در مراسم ورزشی به قهرمانان و مربیان تعلق می گیرد.

برخی از این تولیدات صرف تقدیر از نام آوران عرصه های هنر و صنعت می شود و بخشی نیز برای بزرگداشت چهره های شاخص تحصیلی و سایر موارد به کار گرفته می شود.

در ادامه مطلب به عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول می پردازیم.

با ما همراه باشید.

هر آنچه که درباره ساخت و سفارش تندیس می بایست بدانید

قیمت ساخت تندیس و حواشی آن

ساخت این کالای هنری پرطرفدار، بسته به تکنولوژی به کار رفته در آن و نیز متریال مصرفی، از نوسان بالایی برخوردار است. استفاده از مواد اولیه با قیمت بالا بي شک تاثیر زیادی بر قیمت نهایی دارد.

در این بخش از مطلب برای روشن شدن موضوع اشاره ای به تنوع تندیس داشته و درباره قیمت آن نیز با شما گفتگو می کنیم.

به طور کلی ساخت این سازه های هنری ارزشمند با مواد اولیه گوناگونی صورت می گیرد. با توجه به قیمت متریال مصرفی و ابعاد تندیس، می توان براوردی در مورد آن داشت.

غیر از متریال مصرفی، از طراحی این سازه هنری و مهندسی تا نهایی ترین مراحل ساخت آن نیز در هر بخش مستلزم صرف هزینه هایی است که بر قیمت نهایی کار موثرند.

در مواردی که هدف از ساخت تندیس، اهدای آن به مورد خاص در تعداد کم باشد، اغلب صرف هزینه چندان چشمگیر نبوده و قابل قبول است. در چنین شرایطی کاربرد متریال با قیمت بالاتر توجیه اقتصادی داشته و مشکل چندانی ایجاد نمی کند.

اما تهیه این سفارش در تیراژ بالا و با متریال گران قیمت بدون شک نمی تواند برای همه مقدور باشد.

ادارات، شرکت ها و کارخانجات، نهادهای آموزشی و بسیاری موارد دیگر از مشتریات این کالا در تعداد بالا هستند. به این جهت و برای تامین نیاز چنین مجموعه هایی، تولید اقتصادی باکیفیت این محصولات با نمای زیبا در برنامه کار شرکت مهندسی لیزر پلاس قرار گرفته است.

سفارش تندیس اقتصادی و مزایای آن!

در حالی که استفاده از یادگارهای حجمی در مراسم تقدیر، جشن ها و یادواره ها و نیز مراسم بزرگداشت شخصیت ها روزبه روز بیشتر باب می شود، تولید آن نیز به روز شده و بر زیبایی و در عین حال سهولت ساخت آن افزوده می گردد.

بر این اساس برخلاف نمونه های کلاسیک که با مواد اولیه خام و به شکل دستی تهیه می شد، امروزه کاربرد تجهیزات مدرن طراحی کامپیوتری و برش لیزری موسوم به CNC، تغییرات کلی در کار ایجاد کرده است.

این فناوری های مدرن نه تنها بر ظرافت کار افزوده و محصولاتی در نهایت دقت و زیبایی خلق می کند، بلکه قیمت تمام شده محصول نهایی را نیز به طرز چشمگیری کاهش می دهد.

بر همین اساس امروزه امکان تهیه اقتصادی این نوع تندیس برای همگان فراهم شده و کاربرد آن از حالت انحصاری خارج شده است.

بر این اساس مشتریان می توانند کلیه مراحل از طراحی تندیس و تهیه قالب تا تعداد، ابعاد و تیراژ را انتخاب نموده و درباره قیمت تمام شده نیز با این مجموعه مشاوره نمایند.

سفارشات عمده با کاهش قیمت همراه بوده و به دلیل صرفه جویی در هزینه های مختلف از جمله حمل و جابجایی در مجموع بسیار به صرفه تر است.

بخش عمده ای از قیمت تندیس های آماده یا اقتصادی به میزان، نوع و حجم مواد مصرفی در ساخت بدنه و پایه مربوط بوده و قابل محاسبه و کنترل است. به این ترتیب می توان با انتخاب ابعاد و حجم مناسب و تغییر متریال مصرفی در کلیه این موارد مانور داده و نمونه های ارزان قیمت در تیراژ بالا تهیه نمود.

در ادامه به نوع متریال مصرفی در تهیه این سازه ها اشاره داشته و تاثر آن را بر قیمت گذاری انواع این محصول بررسی می کنیم.

با ما همراه باشید.

آشنایی با مواد اولیه مصرفی در ساخت تندیس!

همزمان با پیشرفت تکنولوژی ساخت، متریال مصرفی زدر ساخت این محصولات نیز تغییر اساسی کرده است. این تغییرات علاوه بر تاثیر بالایی که در نمای زیبا و شیک این محصولات داشته، از نظر ماندگاری و دوام نیز بسیار مهم است.  این متریال شامل موادی با قیمت پایین و انعطاف پذیری بالا در ساخت هستند.

از این مواد می توان به ام دی اف، مولتی استایل، شیشه و سنگ مرمر، پلاستیک، پلکسی و پلکسی گلاس، فایبرگلاس، کریستال، چوب، گچ و جیپس، آکریلیک و بسیاری دیگر از کانی ها اشاره کرد که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند.

اگر قصد تهیه تندیس اقتصادی را داشته باشید، بهتر است ضمن انتخاب متریال با قیمت و حجم مناسب، از فرصت مشاوره با مهندسین طراح و مجری طرح در این مجموعه نیز بیشترین استفاده را ببرید. بدون شک کسب راهنمایی های تخصصی در این زمینه، مسیر را برای تهیه سریع تر و به صرفه تر این تولیدات هموار می کند.

کلام پایانی!

امروزه ارزش معنوی تقدیر و سپاسنامه برای نشان دادن ارادت و احترام نسبت به افراد مهم نقش عمده ای در طراوت فضای اجتماعی ایفا می کند.

 پیشکسوتان، هنرمندان و دست اندرکاران ورزش، کارآفرینان، دانشجویان و دانش آموزان نخبه و اساتید برتر و بسیاری دیگر از اقشار فعال و سرامد اجتماع مستحق دریافت انواع تندیس و سپاسنامه بوده و لازم است شرایط برای سفارش و تهیه به صرفه آن فراهم شود.

برند مهندسی لیزر پلاس نیز در این راستا با همکاری جمعی از متخصصین و هنرمندان، به تولید و عرضه انواع نمونه های اقتصادی، سفارشی و اختصاصی با متریال مختلف و متنوع مشغول است.

بهره گیری از کادر مجرب طراحی و مهندسین آشنا به برش لیزری همراه با استفاده از بهترین و متنوع ترین متریال مصرفی، لیزر پلاس را به مجموعه ای منحصربه فرد و پیشتاز در این زمینه بدل نموده است.

خدمات متنوع این برند محدود به طراحی و تولید تندیس نبوده و موارد زیادی از دکوراتیو و انواع تابلوهای تجاری، راهنما و ایمنی را نیز شامل می شود.

در حوزه این محصول نیز محصولاتی در طیف اقتصادی و به صرفه، سفارشی و موارد اختصاصی طراحی و بنا بر تقاضای مشتریان در زمان مقرر تولید می شود.

برای آشنایی با محصولات تندیس این مجموعه و ثبت سفارشات خود می توانید ما را در فضای مجازی به نشانی اینترنتی laserplus.ir بیابید و از خدمات وسیع و حرفه ای آن بهره مند شوید.

با لیزر پلاس بهترین های صنعت دکوراتیو و تبلیغات را تجربه کنید! جهت مشاهده سایر محصولات این مجموعه از جمله انواع تابلو تجاری و تابلو راهنما و ... نیز به وب سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

 

 

 

نظرات بینندگان