arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

دخترکُشی در رفسنجان با انگیزه ناموسی/ پدر متواری شد؛ مادر شکایتی ندارد

اهالی روستا می گویند که پدر این دختر جوان بعد از انداختن جسد دختر خود به چاه، به مادر دختر گفته بود که جسد را در کدام چاه انداخته و سپس فرار کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رکنا نوشت: پدری دختر ۲۱ ساله خود را کشت و درون چاه عمیق انداخت.

دختر کشی این بار در رفسنجان اتفاق افتاد. در این دختر کشی یک پدر با دلایل ناموسی دست به دختر کشی زد.گفته می شود انگیزه این دختر کشی ارتباط دختر جوان با یک پسر بوده است. پدر بعد از دختر کشی فرار کرد.

روز گذشته رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان در دستور کار پلیس رفسنجان قرار گرفت.در حالی که اهالی روستای مهمانشهر رفسنجان در جریان کشته شدن یک دختر 21 ساله به دست پدرش بودند؛ ماموران پلیس مادر این دختر را تحت تحقیقات قرار دادند و مادر این دختر اعلام کرد که بابت قتل دخترش، شکایتی از همسر خود ندارد.

ماموران ردیابی پدر را آغاز کردند اما تا این لحظه گوشی تلفن همراه پدر این دختر خاموش بوده و وی متواری است.

دختر کشی در رفسنجان با انگیزه ناموسی رخ داد
یکی از اهالی روستا می گوید:«دختر 21 ساله این مرد مدتی قبل با یک پسر جوان ارتباط برقرار کرده بود و چند بار با همدیگر صحبت کرده بودند. پدر مقتول با این ارتباط مخالف بود و گفته می شود برای همین دختر خود را به قتل رسانده است. بعد هم جسد را درون یک چاه خیلی عمیق در اطراف روستا انداخت که این چاه از قنات های قدیمی است و عمق آن ممکن است بین 80 تا 120 متر باشد. ماموران اداره آگاهی بعد از شناسایی محل جسد اقدام به بیرون آوردن آن از چاه کردند.»

اهالی روستا می گویند که پدر این دختر جوان بعد از انداختن جسد دختر خود به چاه، به مادر دختر گفته بود که جسد را در کدام چاه انداخته و سپس فرار کرده بود. عده ای می گویند که پدر این دختر بعد از رها کردن جسد در چاه روی آن چند سنگ بزرگ هم انداخته بود.

اظهارات دادستان درباره قتل

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اعلام آغاز تحقیقات پلیس درباره ابعاد و علت قتل دختر ۲۲ ساله افغانستانی در این شهرستان که به احتمال زیاد قتل ناموسی بوده، جزییات این رویداد را توضیح داد و گفت که پدر این دختر متواری است.

به گزارش ایرنا ظهر روز جمعه (دیروز) با حضور عوامل انتظامی، اورژانس و آتش نشانی رفسنجان در یکصد کیلومتری شمال مرکز استان کرمان، پیکر بی جان دختر اهل افغانستان از چاهی با عمق ۱۲۰ متر در کمربندی نزدیکی دانشگاه کار این شهرستان بیرون کشیده شد.

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان در تشریح جزییات این رویداد اعلام کرد: تحقیقات محلی پلیس از اردوگاه اتباع بیگانه افغان نیز به منظور روشن شدن ابعاد و علّت این قتل آغاز شده است.

وی توضیح داد: براساس شواهد و مستندات موجود به نظر می رسد هنگام بیرون کشیدن پیکر مقتوله حدود ۲۴ ساعت از قتل گذشته بوده ولی پزشک قانونی زمان دقیق قتل را باید اعلام کند.

شهسواری با بیان اینکه به احتمال قوی علّت قتل، ناموسی بوده است اظهارداشت: بررسی های پزشکی قانونی مشخص می کند قتل قبل از انداختن مرحومه به چاه اتفاق رخ داده یا خیر.

وی ادامه داد: پدر دختر متواری است و اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره قاتل و افراد مرتبط با قتل داده شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روش شود.

نظرات بینندگان