arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

توافق اقتصادی دولت اسد و امارات

وزارت اقتصاد امارات متحده عربی اعلام کرد که این کشور و سوریه بر سر برنامه‌های آینده برای تقویت همکاری های اقتصادی در بخش‌های مختلف به توافق رسیده اند. بر اساس این گزارش، امارات اواخر سال 2018 ماموریت خود را در دمشق مجدداً شروع کرد تا بتواند با نفوذ بازیگران غیر عرب مانند روسیه و ترکیه، مقابله کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزارت اقتصاد امارات متحده عربی اعلام کرد که این کشور و سوریه بر سر برنامه‌های آینده برای تقویت همکاری‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف به توافق رسیده اند.

به گزارش رویترز، وزارت اقتصاد امارات متحده عربی اعلام کرد که این کشور و سوریه بر سر برنامه‌های آینده برای تقویت همکاری های اقتصادی در بخش‌های مختلف به توافق رسیده اند.

این وزارتخانه در صفحه توییتر خود نوشت که ارزش تجارت غیر نفتی دو کشور در نیمه اول سال 2021 یک میلیارد درهم (272 میلیون دلار) بوده است.

بر اساس این گزارش، امارات اواخر سال 2018 ماموریت خود را در دمشق مجدداً شروع کرد تا بتواند با نفوذ بازیگران غیر عرب مانند روسیه و ترکیه، مقابله کند.

نشریه الخلیج آنلاین نیز در گزارشی اعلام کرد که در تاریخ 23 سپتامبر گذشته وزیر انرژی و زیرساخت امارات با وزیر امور آبی سوریه درباره تقویت روابط دو کشور در همه زمینه‌ها به ویژه آب و انرژی مذاکره کرده‌اند.

نظرات بینندگان