arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۰ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰

ادعای رسانه اسرائیلی: ارتش اسرائیل یک پایگاه اطلاعاتی ویژه برای جاسوسی از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده

یک رسانه اسرائیلی گزارش داد که ارتش اسرائیل یک پایگاه اطلاعاتی ویژه برای جاسوسی از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده است. یک افسر ارتش اسرائیل مدعی شد که این پایگاه با استفاده از ظرفیت‌های خود و امکانات هوش مصنوعی توانسته‌ است اطلاعات زیادی در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران جمع‌آوری کند و به‌علاوه نقش کلیدی در شناسایی آنچه تحرکات ایران در سوریه عنوان کرده و مقابله با گروه‌های طرفدار ایران در آن منطقه ایفا می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک رسانه اسرائیلی گزارش داد که ارتش اسرائیل یک پایگاه اطلاعاتی ویژه برای جاسوسی از برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری والا متعلق به رژیم صهیونیستی گزارش داد: ارتش اسرائیل یک پایگاه اطلاعاتی و تحلیلی برای جاسوسی از فعالیت‌های ایران، به‌ویژه برنامه هسته‌ای این کشور ایجاد کرده است.

یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این پایگاه با استفاده از ظرفیت‌های خود و امکانات هوش مصنوعی توانسته‌ است اطلاعات زیادی در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران جمع‌آوری کند و به‌علاوه نقش کلیدی در شناسایی آنچه تحرکات ایران در سوریه عنوان کرده و مقابله با گروه‌های طرفدار ایران در آن منطقه ایفا می‌کند.

نظرات بینندگان