arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

تزریق ۹۰هزار دُز واکسن کرونا در پویش «تهران دوباره جان می‌گیرد»

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران از تزریق بیش از ۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در پویش جهادی تهران دوباره جان می‌گیرد، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران از تزریق بیش از ۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در پویش جهادی تهران دوباره جان می‌گیرد، خبر داد.

علی نصیری، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  درباره آخرین وضعیت اجرای فاز دوم پویش جهادی واکسیناسیون در تهران که از سوی شهرداری تهران به مرحله اجرا در آمده است، گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود، شهرداری تهران با هدف حذف برداشتن بار واکسیناسیون کرونا از دوش دولت در شهر تهران، پویش جهادی تزریق واکسن کرونا با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» را از اول مهرماه به مرحله اجرا گذاشت.

وی با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح یعنی از اول تا ۲۱ مهرماه سال‌جاری، بیش از ۷۰ هزار دُز واکسن در مراکز ثابت و سیار شهرداری تهران برای واکسیناسیون کرونا در تهران انجام شد، گفت: با آغاز مرحله دوم این پویش که در آن امکان اعزام واحدهای سیار نیز فراهم شده است، خوشبختانه استقبال از روند واکسیناسیون افزایش یافت، به طوری که از آغاز مرحله دوم این پویش تاکنون مجموع واکسن تزریق شده از ۷۰ هزار دُز به ۸۹ هزار و ۵۴۴ دُز رسید.

به گفته نصیری، در مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون کرونا، ۲۲ دستگاه اتوبوس در معابر و میادین پرتراکم مستقر خواهند شد. همچنین استقرار واحدهای واکسیناسیون در ۲۲ ایستگاه پرتردد مترو نیز انجام شده و امکان واکسیناسیون شهروندان ناتوان و کم توان تهرانی از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران و اعزام واحدهای سیار امکان پذیر شده است.

 ایسنا

نظرات بینندگان