arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

تهدید خبرنگار نزدیک به حشد شعبی: حمله به امارات به دلیل مداخله‌اش در انتخابات / فرماندهی عملیات عراق: هرگز اجازه حمله به هیچ کشوری داده نمی‌شود

فرماندهی عملیات مشترک عراق به تهدید خبرنگاری که گفته می‌شود نزدیک به سازمان حشد شعبی است، مبنی بر هدف گرفتن امارات به دلیل مداخله‌اش در انتخابات پارلمانی واکنش نشان داد و گفت، هرگز اجازه حمله به هیچ کشوری از خاک عراق داده نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرماندهی عملیات مشترک عراق به تهدید خبرنگاری که گفته می‌شود نزدیک به سازمان حشد شعبی است، مبنی بر هدف گرفتن امارات به دلیل مداخله‌اش در انتخابات پارلمانی واکنش نشان داد و گفت، هرگز اجازه حمله به هیچ کشوری از خاک عراق داده نمی‌شود.

 تحسین خفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک به خبرگزاری شفق نیوز گفت: امکان ندارد اجازه دهیم عراق صحنه حمله به کشورهای هم‌جوار، منطقه و کل جهان باشد و این جزو دستورات مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است. همچنین اجازه نخواهیم داد هیچ تجاوزی به عراق از سوی هیچ کشوری انجام شود.

الخفاجی افزود، هرگز اجازه تجاوز و حمله به نیروهای عراقی را نمی‌دهیم، همانطور که اجازه تجاوز به عراق را نخواهیم داد. ما به عنوان نهاد امنیتی برای حمایت از عراق به منظور وحدت و امنیت آن تلاش می‌کنیم.

پیش از این ادعا شده بود، خبرنگار نزدیک به گروه‌های حشد شعبی احمد عبدالساده در گفت‌وگوی تلویزیونی گفته، امکان حمله موشکی به امارات به دلیل بازی با نتایج انتخابات عراق و شکست ائتلاف الفتح وجود دارد.

او افزود: واکنش‌های انتقادی به نتایج انتخابات کنونی با اعتراض سیاسی آغاز شد. سپس با تدابیر حقوقی ادامه یافت تا به اعتراض مردمی و تظاهرات رسید تنش به حدی خواهد رسید که امارات را به دلیل مداخله‌اش در انتخابات عراق با پهپادها و موشک‌های هوشمند از خاک عراق هدف بگیریم.

عراق از روز یکشنبه شاهد تظاهرات گسترده به دلیل بازی با نتایج انتخابات است به خصوص به دلیل شکست ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری که گروه‌های حشد شعبی را هدایت می‌کند.

نظرات بینندگان