arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

سردار سلامی: شاهد شکست تحریم‌ها علیه ایران هستیم / مقام معظم رهبری بهتر و بیشتر از گذشته در حال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در عرصه هدایت امت همانند گذشته و بهتر و بیشتر از گذشته در حال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند بنابراین گویش های جدید نشان دهنده آن است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در عرصه هدایت امت همانند گذشته و بهتر و بیشتر از گذشته در حال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند بنابراین گویش های جدید نشان دهنده آن است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

سردار سرلشکر"حسین سلامی" شامگاه ۲۶ مهرماه در جوار مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم یک راه و یک مسیر بدون توقف بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک مکتب است، عنوان کرد: مسیر حرکت انقلاب اسلامی به گونه ای است که با شهادت شخصیت های بزرگ، این حرکت متوقف نمی شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می گیرد و امروز این شتاب را در جای جای منطقه مقاومت که در حال مبارزه با استعمار و استکبار برای اعاده حق مسلمانان هستند، مشاهده می کنیم.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ادامه داد: شاهد عقب نشینی های آشکار دشمنان ما و قدرت های بزرگ از این منطقه هستیم.

وی با اشاره به اخراج و فرار آمریکا از افغانستان اظهار کرد: شاید دیگر ماه هایی حضور آمریکایی ها در عراق به نحوی ملاحظه می کنیم و شکست آنها را در پروژه خطرناک لبنان و شکست اهداف دشمن در جبهه سوریه نیز مشاهده می کنیم.

سلامی با بیان اینکه شاهد شکست تحریم های ظالمانه آنها بر علیه ایران هستیم، تصریح کرد: به خوبی شاهد شکست محاصره سیاسی و اقتصادی کشور هستیم، بنابراین این راه با شهادت شخصیت ها و فرماندهان بزرگی مثل حاج قاسم که شخصیت جهانی دارند، نه تنها متوقف نمی شود بلکه به نحوه بسیار مناسبی توسط دنبال کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و نشانه های پیروزی و عقب نشینی دشمن را می بینیم و در هیچ جهات و جبهه ای از حرکات انقلاب اسلامی هیچگونه سستی نمی بینید و در عین حال در هیچ نقطه ای اثری از موفقیت برای دشمن مشاهده نمی کنید، بنابراین حاج قاسم زنده است و راه او و پیروانش زنده هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری در عرصه هدایت امت همانند گذشته و بهتر و بیشتر از گذشته در حال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند بنابراین گویش های جدید نشان دهنده آن است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین امشب با حضور در کنار قبور شهدای تشییع شهیدحاج قاسم سلیمانی با قرائت فاتحه به مقام آنها ادای احترام کرد.

نظرات بینندگان