arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰

چگونه میز خاطره را تزیین کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چگونه میز خاطره را تزیین کنیم؟

میزهای خاطره که ابعاد و شکل‌های مختلفی دارند چند سالی است در اغلب خانه‌ها دیده می‌شود. همه افرادی که چیدمان زیبا و مرتب خانه‌هایشان اهمیت می‌دهند سعی در استفاده از لوازم و وسایل دکوری شیک دارند. میزهای خاطره هم یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای قرار دادن اشیاء لوکس، دکوراتیو، یادگاری و خاطره‌انگیز است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که چگونه میز خاطره را تزیین کنیم تا دکوراسیون خانه به شکلی منحصربه‌فرد و زیبا تغییر پیدا کند. اگر برای یک تغییر دکوراسیون کم‌هزینه اما چشمگیر آماده‌اید با مطالعه این مقاله ما را همراهی کنید.

میز خاطره را با به شکل سنتی و با رومیزی‌های ترمه و ساتن تزیین کنید

دکوراسیون سنتی و قدیمی ایران یکی از پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون است که در سال‌های اخیر نیز طراحان داخلی بیشتر از گذشته از آن استفاده می‌کنند. اِلِمان‌های متعدد و متنوعی برای چیدمان دکوراسیون ایرانی و تاریخی وجود دارد. ست سماور و قوری‌های طلایی و برنجی که به خوبی یادآور روزهای گذشته هستند، رومیزی‌های ترمه و سوزن دوزی شده که جزو مهم‌ترین صنایع دستی ایران به شمار می‌روند، استکان‌های کمر باریک با قوری‌های شاه عباسی در کنار ظرف شیرینی‌های محلی و سنتی، همگی برای استفاده روی میز خاطره مناسب و کاربردی‌اند.

اگر می‌خواهید میز خاطره را به شکل سنتی و قدیمی تزیین کنید، پیشنهادهای جالب توجهی برای شما داریم. با کمک یک رومیزی ترمه، چند استکان و نعلبکی کمر باریک، ست سماور و قوری برنزی یا برنجی و با خرید سرویس پاسماوری طرح قدیمی، گوشه‌ای از خانه را تبدیل به فضایی قدیمی و سنتی کنید. با گذاشتن چند متکا سنتی و پشتی بافتنی نیز دکوراسیون خانه قدیمی شما تکمیل خواهد شد.

تزیین میز خاطره با گلدان و اشیاء دکوراتیو، دکوری چشم‌نواز بچینید

گلدان‌های فانتزی،‌ بلوزی، کریستال، مدرن، ‌سفالی و سرامیکی به دلیل ایجاد تنوع در انتخاب، پاسخگوی هر فردی با سلیقه‌ای متفاوت و خاص هستند. با انتخاب یکی از چندین هزار مدل گلدان تزیینی و با خرید گل‌های طبیعی یا مصنوعی می‌توانید میز خاطره بسیار زیبایی را تزیین کنید. البته مدل گلدان را حتما مرتبط با مدل رومیزی، مبلمان و به طور کل مناسب با سبک دکوراسیون خانه انتخاب کنید. چند عدد شمع دکوری و زیبا در اندازه مختلف هم ‌می‌توانید به زیباتر شدن میز خاطره‌ها کمک بسیاری کند.

همچنین برای اینکه کنار روی میز را کمی پُر تر نشان دهید، خرید چند مجسمه فانتزی و جالب را در کنار گلدان به شما پیشنهاد می‌دهیم. برخی از مجسمه‌ها حالتی فانتزی دارند و برخی دیگر که به شکل تندیس‌ها هستند کمی واقعی‌تر به نظر می‌رسند. برای خرید انواع و اقسام مجسمه‌ها و تندیس‌ها کافی است چند دقیقه‌ای در بازار مجسمه تهران قدم بزنید. زیباترین و جدیدترین مدل‌های مجسمه را با ابعاد و متریال مختلف می‌بینید که همگی ظاهری چشمگیر و قیمتی مناسب نیز دارند.

چگونه میز خاطره را تزیین کنیم؟

برای تزیین میز خاطره از ظروف لوکس و شیک استفاده کنید

ظرف‌های لوکس و خاص در دکوراسیون خانه‌های ایرانی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. برخی از ظروف که از جنس کریستال هستند در دکوری‌های مخصوصی نگهداری می‌شوند و دلیل این اهمیت، قیمت بالا در کنار زیبایی چشمگیر آن‌هاست. ظروف صنایع دستی ایرانی نیز از جمله ظرف‌هایی‌اند که در دکوراسیون خانه مشکل‌پسندان مشاهده می‌شود و زیبایی این ظرف‌ها که هنر دست استادکاران است جلوه بی‌نظیری به خانه‌ها می‌دهد.

ظروف شیک و خاص مانند ظرف میوه خوری پایه دار، ظرف شکلات و شیرینی خوری،‌ بشقاب‌های دکوری، جام‌ و تنگ‌های کریستال و جا شمعی‌های خاص از جمله ظرف‌هایی‌اند که می‌توان از آن‌ها برای تزیین میز خاطرات استفاده کرد. یک رومیزی خاص مانند ترمه، کتان، ابریشم، ساتن و گیپوری را انتخاب و با قرار دادن ظروف قیمتی و دکوری روی آن، میز خاطرات را با سلیقه خودتان تزیین کنید.

چگونه میز خاطره را تزیین کنیم؟ با قاب عکس‌های خانوادگی و زیبا

میز خاطره نام بسیار دلنشینی دارد و هر فردی با شنیدن این نام به‌یاد روزها یا لحظات دلنشینی می‌افتد که در ذهنش ثبت کرده است. البته افراد بسیاری نیز لحظات دلنشین و خاطره‌انگیزشان را با دوربین‌های عکاسی ثبت کرده‌ و برای همیشه در قاب‌های عکس از آن‌ها نگهداری می‌کنند. چه انتخابی بهتر از میز خاطره برای نگهداری قاب‌ عکس‌های خاطره‌انگیز و یادگاری وجود دارد؟ عکس همه افراد عزیز زندگی‌تان را قاب بگیرید و در کنار گل‌های بسیار زیبا روی میز خاطره‌ها قرار دهید. به همین راحتی تصاویر لحظات دلنشین زندگی و افرادی ارزشمند زندگی خود را برای همیشه در مقابل دیدگان خود قرار داده‌اید و از تماشای آن‌ها لذت می‌برید.

برای اینکه عکس‌های روی میز خاطره‌ها زیباتر دیده شوند حتما از قاب عکس‌های باکیفیت و خوش طرح استفاده کنید. بهتر است جنس و رنگ قاب عکس‌ها تقریبا یکسان و در اندازه‌های مناسب هر عکسی باشند. یک رومیزی فانتزی و خوش رنگ و لعاب نیز در چشم‌نوازتر شدن میز خاطرات تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. میز را شلوغ و پر از قاب عکس نکنید، دلیل این موضوع این است که همه عکس‌ها به خوبی دیده شوند و هیچ‌کدام از آن‌ها پشت قاب عکس‌های متعدد ناپدید نشود.

چگونه میز خاطره را تزیین کنیم؟

در بازار صالح آباد هر نوع وسیله دکوری و تزیینی در دسترس شماست

در این مقاله سعی کردیم توضیح دهیم که چگونه میز خاطره را تزیین کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده به اندازه کافی مفید و کاربردی باشند. البته انتخاب المان‌های تزیینی برای روی میز خاطره یا هر قسمتی از خانه کاملا سلیقه‌ای است و به دلخواه هر فردی انجام می‌شود. اگر در خرید اشیاء دکوراتیو وسواس دارید و باید از مدل‌های متنوع و جدید بازدید کنید به یک بازار بزرگ مانند صالح آباد بروید. در بازار صالح آباد تهران مراکز پخش و عمده فروشی‌های بسیاری وجود دارند که با عرضه لوازم دکوری متنوع و متعدد پاسخگوی نیاز خریداران هستند.

اگر هم مالک یک فروشگاه محلی و تک فروشی هستید با مراجعه به سامانه صالح آباد به آدرس salehabad.org به مراکز عمده فروشی این بازار دسترسی سریع و آسانی خواهید داشت. در سامانه صالح آباد با کمک شماره تلفن‌های درج شده در صفحات اجناس و کالاهای مورد نظر،‌ بدون حضور هیچ واسطه‌ای با عمده فروشان تماس بگیرید و از یک خرید ارزان و به صرفه برای فروشگاه تک فروشی خود لذت ببرید.

نظرات بینندگان