arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۲۸ مهر ۱۴۰۰

علم الهدی: افزایش گرایش به اسلام در جهان با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد / اگر پای این انقلاب بایستیم اصول اسلام گرایی را در دنیا توسعه خواهیم داد

سید احمد علم الهدی گفت: در هیچ زمانی گرایش به اسلام و توسعه اسلام گرایی در جهان به این میزان نبوده است البته توسعه این اسلام‌گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.اگر پای این انقلاب بایستیم و اصول خود را در دنیا توسعه دهیم، اصول اسلام گرایی را در دنیا توسعه خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: وهابیت به عنوان جریانی تفرقه‌افکن بین مسلمانان و جریان متحجر شیعه انگلیسی دو لبه یک قیچی برای جلوگیری از نفوذ اسلام و جریان اسلام‌گرایی در جهان هستند.

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی امروز در همایش محوری گرامیداشت هفته وحدت در خراسان رضوی در مشهد اظهار داشت: جریان متحجر شیعه انگلیسی و جریان سنتی وهابی آمریکایی به صورت یکسان و هماهنگ به رسول الله(ص)، اسلام و جریانات فراگیر اسلامگرایی در جهان ضربه می‌زنند.

وی با بیان این که هر گونه تشدید اختلاف بین مسلمانان بزرگترین ظلم و جنایت به اسلام است ادامه داد: امروز هر فردی از هر قوم و مذهبی بخواهد بین مسلمانان از نظر قومی و مذهبی جدایی ایجاد کند این فرد، عنصر جنایتکار در حق شخص رسول الله(ص) خواهد بود.

امام جمعه مشهد گفت: همه فتنه‌های کنونی امروز از تولید کاریکاتور علیه پیامبر اسلام تا ایجاد داعش با هدف اصلی براندازی اسلام، اصل قرآن و پیامبر اسلام صورت گرفته است.

وی افزود: در هیچ زمانی گرایش به اسلام و توسعه اسلام گرایی در جهان به این میزان نبوده است البته توسعه این اسلام‌گرایی با پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.اگر پای این انقلاب بایستیم و اصول خود را در دنیا توسعه دهیم، اصول اسلام گرایی را در دنیا توسعه خواهیم داد.

علم الهدی لازمه مقابله با هجوم غرب را حمایت از مقاومت فلسطین عنوان کرد و افزود: نیازمند عملیات مشترک برای مقابله با سیادت غرب هستیم و خط مقدم جریان مقابله با دشمنان، فلسطین است از طرفی باید در راستای این راهبرد مهم حمایت از جریان جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه را توسعه و گسترش دهیم.

در همایش محوری گرامیداشت هفته وحدت در خراسان رضوی 300 نفر از علما و روحانیان اهل سنت این استان حضور داشتند.

نظرات بینندگان