arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت

سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سیلاب جان ۲ نفر را در استان گیلان گرفت که جسد یکی از این دو تن تاکنون پیدا نشده است.

طی دو روز گذشته حجم سیلاب در برخی از نقاط استان گیلان برخلاف انتظار هواشناسی و مدیریت بحران استان به بیش از 240 میلی متر رسید و علاوه بر خساراتی که از خود بر جای گذاشت جان دو نفر از هم‌استانی‌هایمان را گرفت.

سیاوش غلامی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از کشف جسد بانوی 67 ساله در منطقه گیله‌سرا محدوده فومن به شاندرمن خبر داد و اظهار داشت: این پیرزن در اثر برهم خوردن تعادلش از روی پل به داخل رودخانه سقوط کرده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: پس از اطلاع‌رسانی بخشداری مرکزی ماسال به هلال احمر درمورد سقوط پیرزن به رودخانه تیم امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و پیکر پیرزن 67 ساله را پس از چندین ساعت جستجو پیدا کردند.

وی گفت: همچنین به دنبال سیلاب روز گذشته گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یک منزل مسکونی در محور تالش به پونل در منطقه طولارود و امروز نیز گزارش آبگرفتگی 3 منزل مسکونی در املش به هلال احمر اعلام شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

غلامی ابراز داشت: در این راستا از شعبه هلال احمر تالش یک تیم امدادی از طریق کف‌کش و موتور روبین و خودروی کمک‌دار نسبت به تخلیه آبگرفتگی منزل اقدام کردند همچنین در آبگرفتگی 3 منزل در املش نیز آب به وسیله موتور روبین از منازل تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، در سیلاب روز گذشته در رودخانه سه‌سار بخش میرزاکوچک صومعه‌سرا مردی موتورسوار که قصد عبور از این رودخانه را داشت در رودخانه غرق شده و جان خود را از دست می‌دهد و با وجود تلاش نیروهای امدادی تاکنون پیکر فرد حادثه‌دیده پیدا نشده است.

نظرات بینندگان