arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۲ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰

اولین حرف‌های «الک بالدوین» پس از کشتن اتفاقی فیلم بردار

«بالدوین» در صفحه توییتر خود نوشت: هیچ واژه‌ای برای رساندن شوک و اندوهم در مورد حادثه غم انگیزی که جان «هالینا هاچینز»، همسر، مادر و همکار تحسین شده‌ همه ما را گرفت، وجود ندارد. من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه وقوع این فاجعه همکاری می‌کنم و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده اش حمایت میکنم. قلب من برای همسر، فرزند و همه کسانی که هالینا را می شناختند و دوست داشتند ، شکسته است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: «الک بالدوین« بازیگر آمریکایی در صفحه اجتماعی خود به ماجرای کشته شدن «هالینا هاچینز» در صحنه ساخت فیلم واکنش نشان داد.

 به گزارش ددلاین، «بالدوین» در صفحه توییتر خود نوشت: هیچ واژه‌ای برای رساندن شوک و اندوهم در مورد حادثه غم انگیزی که جان «هالینا هاچینز»، همسر، مادر و همکار تحسین شده‌ همه ما را گرفت، وجود ندارد. من به طور کامل با تحقیقات پلیس برای بررسی نحوه وقوع این فاجعه همکاری می‌کنم و با همسر او در تماس هستم و از او و خانواده اش حمایت میکنم. قلب من برای همسر، فرزند و همه کسانی که هالینا را می شناختند و دوست داشتند ، شکسته است».

خبر کشته شدن «هالینا هاچینز» مدیر فیلمبرداری 42 ساله فیلم «زنگار» با شلیک گلوله توسط «الک بالدوین» با اسلحه‌ای که قرار بود مشقی باشد، در راس اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است. «هاچینز» پس از اصابت گلوله با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد اما اندکی بعد درگذشت.

در این حادثه «جوئل سوزا» کارگردان این فیلم نیز مجروح شده و تحت مراقب پزشکی در بیمارستان شهر سانتافه، مرکز ایالت نیومکزیکو قرار گرفته است.

هنوز هیچ فردی در این رابطه دستگیر نشده و بازپرسان در حال بازجویی و مصاحبه با شاهدان عینی این اتفاق تلخ در این پروژه سینمایی هستند.

این نخستین باری نیست که فردی در صحنه فیلمبرداری یک فیلم بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست می‌دهد. «برندون لی»، فرزند «بروس لی» نیز هنگامی که مشغول یک پروژه سینمایی بود در حین فیلمبرداری فیلم «کلاغ» بر اثر شلیک گلوله واقعی درگذشت. در یکی از صحنه‌های فیلم که باید براندون مورد اصابت گلوله قرار بگیرد، پس از شلیک گلوله توسط یکی از بازیگران و اتمام فیلمبرداری، زمانیکه «الکس پرویاس»، کارگردان فیلم دستور کات می‌دهد، براندون از جا بلند نشده و خون از اندام وی جاری شده و صحنه را فرامی‌گیرد. عوامل فیلم «برندون» را به بیمارستان مدیکال سنتر اوکلند منتقل می‌کنند، اما وی جان می‌بازد. آرامگاه او در کنار پدرش بروس لی در سیاتل است.

نظرات بینندگان