arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

پیشنهاد وزارت بهداشت برای لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها

موضوع لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها پیشنهاد داده شده است تا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضاء تصویب شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: موضوع لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها پیشنهاد داده شده است تا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضاء تصویب شود.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار کرد: با موافقت وزارت بهداشت موضوع لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها پیشنهاد داده شده است تا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضاء تصویب شود.

وی درباره جزئیات لغو منع تردد شبانه برای واکسن رده‌ها بیان کرد: مقرر شده است پلیس راهور از سامانه وزارت بهداشت استعلام واکسیناسیون افراد را بگیرد و بر این اساس افراد واکسن زده جریمه نشوند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از لغو منع تردد بین استانی برای واکسن زده‌ها خبر داد و گفت: همچنین لغو منع سفر بین استانی به و از شهر‌های قرمز و نارنجی برای واکسن زده‌ها هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرهادی ادامه داد: البته در این شکل مردم باید در سامانه‌ای ثبت نام کنند و کیو آر کد واکسن را بارگذاری کنند که در صورت تایید پلیس راهور پلاک ماشین را وارد سامانه می‌کند و فرد در صورت سفر بین استانی به شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر مشمول جریمه نخواهد شد و افراد واکسن نزده ۵٠٠ هزار تومان یا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: برنامه‌ای تحت عنوان برنامه مدیریت هوشمند محدودیت‌ها مصوب شده است و جزئیات آن در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می شود و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

نظرات بینندگان