arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

نامزدهای جوایز گاتهام ۲۰۲۱ معرفی شدند/ رقابت فینیکس و کولمن

جوایز گاتهام با معرفی نامزدهایش در سال ۲۰۲۱ یک گام جلو رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جوایز گاتهام با معرفی نامزدهایش در سال ۲۰۲۱ یک گام جلو رفت.

 به نقل از ورایتی، نامزدهای سی‌و یکمین دوره جوایز گاتهام معرفی شدند و در این میان «شوالیه سبز»، «دختر گمشده»، «عبور»، «خوک» و «الگوی تست» در بخش بهترین فیلم با هم رقابت می‌کنند.

شروع فعالیت این جایزه و معرفی نامزدهایش به منزله شروع راهی است که در نهایت به اسکار ختم می‌شود. این جایزه شامل فیلم‌هایی می‌شود که با بودجه پایین و به صورت مستقل تهیه شده باشند.

سال پیش «سرزمین آوارگان» ابتدا به عنوان بهترین فیلم گاتهام برنده شد و بعد جایزه اسکار را برد.

در این میان «عبور» فیلمی سیاه و سفید درباره نژادپرستی و رنگین‌پوستان و «دختر گمشده» که فیلمی درباره قدرت مادری است هر یک با ۵ نامزدی در راس نامزدها قرار گرفتند.

در حالی که در بخش بهترین مستند بلند، «عروج»، «فایا دای»، «فرار»، «رییس»، «تابستان روح» به عنوان نامزد انتخاب شده‌اند در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی، «ازور»، «ماشین من را بران»، «یادگار قسمت دوم»، «تیتان»، «وقتی به آسمان نگاه می‌کنی چه می‌بینی؟»‌ و «بدترین آدم دنیا» با هم رقابت می‌کنند.

امسال مگی جیلنهال برای «دختر گمشده»، ادسون اودا برای «۹ روز»، ربکا هال برای «عبور»، اما سلیگمن برای «شیوا بیبی» و شاتارا میشل فورد برای «الگوی تست» برای دریافت جایزه بینگهام ری بهترین کارگردان نوظهور با هم رقابت می‌کنند.

پل شریدر برای «کارت شمار»، امالیا اولمن برای «ال پلانتا»، دیوید لوری برای «شوالیه سبز»، مگی جیلنهال برای «دختر گمشده»، ربکا هال برای «عبور» و شان بیکر و کریس برگاک برای «موشک سرخ» نیز برای دریافت جایزه بهترین فیلمنامه نامزد شده‌اند.

در بخش بهترین بازیگر نقش اول نیز اولیویا کولمن برای «دختر گمشده»، فرانکی فیسون برای «کشتن کنت چمبرلین»، مایکل گری‌آیز برای «سرخ‌پوست وحشی»، بریتنی اس. هال برای «الگوی تست»، اسکار آیزاک برای «کارت شمار»، تیلور پیج برای «زولا»، خواکین فینیکس برای «زودباش، زودباش»، سایمون رکس برای «موشک سرخ»، لیلی تیلور برای «عنکبوت‌های کاغذی» و تسا تامپسون برای «عبور» نامزد دریافت جایزه شده‌اند.

این در حالی است که جوایز گاتهام چندی پیش اعلام کرد جایزه بهترین بازیگری به صورت تفکیک شده در بخش بهترین بازیگر زن و مرد اهدا نخواهد شد.

سی و یکمین دوره مراسم اهدای جوایز گاتهام ۲۹ نوامبر به صورت فیزیکی در سیپریانی وال استریت برگزار می‌شود.

 مهر

نظرات بینندگان