arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۹ - ۰۱ آبان ۱۴۰۰

گوشی‌های شرکت سامسونگ را شما طراحی کنید!

شرکت سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد خودشان گوشی هوشمند محبوب خود را طراحی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت سامسونگ به کاربران اجازه می‌دهد خودشان گوشی هوشمند محبوب خود را طراحی کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان ان، طراحی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر تفاوت چندانی نداشته است و مشتریان معمولاً به تصمیماتی که سازندگان می‌گیرند وابسته هستند.

اما طی یک رویداد مطبوعاتی مجازی در روز چهارشنبه، سامسونگ اعلام کرد،   قصد دارد کاربران را درگیر بخشی از فرایند طراحی کند. این شرکت نسخه سفارشی گوشی هوشمند Flip ۳ خود را به نمایش گذاشت که به مردم اجازه می‌دهد از میان تعداد انگشت شماری از گزینه‌های طراحی که ممکن است شخصیت یا سلیقه آن‌ها را نشان دهد، انتخاب کنند.

این امکان وجود دارد که گزینه‌های قاب سیاه یا نقره‌ای را انتخاب کنید، رنگ‌های مختلف (آبی، زرد، سفید، صورتی یا سیاه) را برای پنل‌های جلویی و پشتی آن انتخاب کنید، یا به سراغ الگوی راه راه بروید. این شرکت گفت تا ۴۹ ترکیب امکان پذیر است.

این شرکت در طول این رویداد گفت: "این اولین باری است که ما تا به حال به مشتریان خود تا این حد  امکان سفارشی سازی در دستگاه تلفن همراه را می‌دهیم. "

طرح‌ها را می‌توان از طریق استودیو سفارشی سامسونگ در وب سایت این شرکت از چهارشنبه با قیمت ۱۰۹۹.۹۹ دلار و بالاتر از آن ایجاد کرد.


سامسونگ اولین شرکتی نیست که یک گوشی قابل تنظیم را آزمایش می‌کند. در سال ۲۰۱۳، موتورولا Moto X به کاربران اجازه داد از میان ۱۸ گزینه رنگ پشتی، هفت گزینه تریم و گزینه‌های مختلف مواد، مانند پلاستیک یا چوب، انتخاب کنند.

گوشی‌های شرکت سامسونگ را شما طراحی کنید!

گلکسی واچ ۴ سامسونگ را می‌توان به طور مشابه از طریق استودیو Bespoke نیز سفارشی سازی کرد. این ساعت هوشمند چند به روز رسانی جدید دریافت کرد تا کاربران کنترل بیشتری بر ظاهر و تجربه داشته باشند. این تغییرات شامل صفحه ساعت جدید، مانند آب و هوا و نمایشگر‌های متمرکز بر سلامتی، یک ویژگی کنترل حرکت و تشخیص بیشتر احتمال سقوط است.

در ماه آگوست، سامسونگ از گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ تاشو مانند خود با قیمت ۹۹۹ دلار با طراحی شبیه به گوشی‌های تاشو از اوایل دهه ۲۰۰۰ رونمایی کرد. Flip ۳ نسبت به مدل‌های تاشو قبلی سامسونگ باریک‌تر، سبک‌تر، بادوام‌تر و مقاوم‌تر در برابر آب است و دارای راه‌های جدیدی برای انجام چند کار، پشتیبانی از S Pen Note Note و دوربینی است که در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد.

آخرین رویداد مطبوعاتی که در طول یک هفته شلوغ در عرضه محصولات فناوری با اپل و گوگل برگزار می‌شود، گجت‌های جدید را پیش از فصل تعطیلات بسیار مهم عرضه می‌کنند. این محصولات در بحبوحه نگرانی‌های مداوم در مورد کمبود قطعات جهانی و مسائل لجستیکی عرضه می‌شوند.

مشخص نیست که سامسونگ با چه سرعتی می‌تواند سفارشات محصولات جدید Bespoke خود را تغییر دهد، اما این واقعیت که تنها در شش بازار عرضه می‌شود ممکن است به کاهش برخی از نگرانی‌های ارسال کمک کند.

مدتهاست که سامسونگ در زمینه سفارشی سازی فناوری پیشرو است و در سال ۲۰۱۷، تلویزیون فریم را معرفی کرد که به دیوار آویزان می‌شود و در صورت عدم استفاده نیز  به عنوان اثر هنری استفاده می‌شود.
در همین حال، یخچال سفارشی آن با مواد و رنگ‌های مختلف ساخته شده است و ویژگی‌هایی مانند کنترل دما را می‌توان از طریق برنامه SmartThings آن تغییر داد.

نظرات بینندگان