arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰

مسکو: خواست ایران برای دریافت ضمانت برجامی از آمریکا منطقی است

«میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز یکشنبه گفت، درخواست ایران از آمریکا برای ضمانت عدم خروج دوباره از توافق هسته‌ای، امری منطقی است. اولیانوف در پاسخ به سوالی در این زمینه، در حساب توئیتری خود نوشت: «فکر می‌کنم این مسئله به مذاکرات بستگی دارد. این خواسته ایرانیان منطقی و قابل توجیه به‌نظر می‌رسد. این [خواسته]نه‌تن‌ها با عرف دیپلماتیک بلکه با عقل سلیم ابتدایی نیز هم‌خوانی دارد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز یکشنبه گفت، درخواست ایران از آمریکا برای ضمانت عدم خروج دوباره از توافق هسته‌ای، امری منطقی است.

اولیانوف در پاسخ به سوالی در این زمینه، در حساب توئیتری خود نوشت: «فکر می‌کنم این مسئله به مذاکرات بستگی دارد. این خواسته ایرانیان منطقی و قابل توجیه به‌نظر می‌رسد. این [خواسته] نه‌تنها با عرف دیپلماتیک بلکه با عقل سلیم ابتدایی نیز هم‌خوانی دارد».

وی همچنین در پاسخ به توئیتی درباره عدم تمایل آمریکا به پایبند ماندن به یک توافق، نوشت: «با جمع‌بندی شما مخالف هستم. شرکت‌کنندگان در مذاکرات وین دیدگاه‌های متفاوتی درباره برخی موضوعات مورد بحث دارند اما همه آن‌ها از جمله آمریکا، به هدف احیای برجام به شکل اولیه آن، پایبند هستند».

نظرات بینندگان