arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰

بنت درباره دیدار با رئیس جمهور روسیه: پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران موجب نگرانی همه شده / پوتین گوش شنوایی برای نیاز‌های امنیتی اسرائیل دارد

نخست وزیر اسرائیل ضمن خرسندی از نتایج اولین دیدار خود با رئیس جمهور روسیه، گفت که رئیس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیاز‌های امنیتی اسرائیل دارد. او با اشاره به پرداختن به تحولات برنامه هسته‌ای ایران در گفتگوهایش با پوتین، مدعی شد: مرحله پیشرفته‌ای که این برنامه به آن رسیده، موجب نگرانی همه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن خرسندی از نتایج اولین دیدار خود با رئیس جمهور روسیه، گفت که رئیس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسرائیل دارد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، طبق بیانیه منتشر شده از دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، او امروز (یکشنبه) در آغاز جلسه هفتگی کابینه، دیدار روز جمعه خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شهر سوچی را "بسیار خوب و عمیق" توصیف و تاکید کرد: پرونده سوریه جایگاه ویژه‌ای در جدول کاری این دیدار داشت.

بنت اظهار کرد: ما درباره وضعیت فعلی سوریه گفتگو کردیم و با توجه به اینکه روس‌ها تا حدی از سمت شمال همسایه ما هستند، این نکته اهمیت دارد که شرایط حساس و پیچیده موجود در آنجا را به آرامی و بدون هیچ مشکلی مدیریت کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه با پوتین به توافق‌های خوبی در این زمینه دست یافته گفت: رئیس جمهور روسیه گوش شنوایی برای نیازهای امنیتی اسرائیل داشت.

او با اشاره به پرداختن به تحولات برنامه هسته‌ای ایران در گفتگوهایش با پوتین، مدعی شد: مرحله پیشرفته‌ای که این برنامه به آن رسیده، موجب نگرانی همه شده است.

رئیس‌جمهوری روسیه نیز به دنبال مذاکرات روز جمعه با نفتالی بنت، امروز یکشنبه این نشست را "بسیار معنادار و سازنده" توصیف کرد.

رهبر روسیه همچنین از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا برای استراحت به سوچی سفر کند و آن را یک شهر تفریحی مدرن خوانده است.

نظرات بینندگان