arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۲ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰

نماینده مجلس: تشکیل پرونده درباره جذب فرزند سنگدوینی در وزارت نفت در کمیسیون اصل ۹۰ / باید مشخص شود کدام مقام دستور این استخدام غیرقانونی را صادر کرده

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل پرونده‌ای در مورد مسائل مربوط به جذب فرزند یکی از نمایندگان مجلس در وزارت نفت خبر داد. وی یادآور شد: از طرفی باید مشخص شود سفارش و توصیه نامه‌ای از سوی نماینده مجلس مطرح شده یا خیر؛ از طرف دیگر نیز لازم است معلوم شود در وزارت نفت، کدام مقام دستور استخدام غیرقانونی فرزند نماینده را صادر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 باشگاه خبرنگاران: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل پرونده‌ای در مورد مسائل مربوط به جذب فرزند یکی از نمایندگان مجلس در وزارت نفت خبر داد.

حجت الاسلام حسن شجاعی علی آبادی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بخش خبری بیست و سی، با اشاره به مسائل مربوط به استخدام دختر یکی از اعضای کمیسیون انرژی در وزارت نفت از تشکیل پرونده در این زمینه و رسیدگی به آن خبر داد.

وی توضیح داد: در روز‌های آینده جلسه‌ای با حضور وزیر نفت، مسئولان این وزارتخانه و سنگدوینی، نماینده گرگان و آق قلا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شجاعی علی آبادی یادآور شد: از طرفی باید مشخص شود سفارش و توصیه نامه‌ای از سوی نماینده مجلس مطرح شده یا خیر؛ از طرف دیگر نیز لازم است معلوم شود در وزارت نفت، کدام مقام دستور استخدام غیرقانونی فرزند نماینده را صادر کرده است.

گفتنی است که در روز‌های گذشته خبر جذب دختر رمضانعلی سنگدوینی در وزارت نفت با واکنش و انتقاد‌های بسیاری مواجه شد.

سنگدوینی که عضو کمیسیون انرژی مجلس است، به تازگی خواستار بررسی این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شده است.

وی همچنین دیشب تاکید کرده بود هیچ گونه نامه‌ای به وزارت نفت برای دخترش نداده است.

نظرات بینندگان