arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

آیت‌الله نوری همدانی: مراجع و علما از گرانی و تحت‌فشار بودن مردم نگران و ناراحت هستند

مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی توفیق خدمت به مردم است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بابیان اینکه توجه به مردم به‌عنوان ستون دین ضرورت دارد، افزود: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید به این مردم فداکار که در 8 سال دفاع مقدس فداکاری کردند توجه کرد و اسباب آسایش و رفاه نسبی آن‌ها را فراهم کنید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: شغل مسئولین یک امانتی است که به آن‌ها سپرده‌شده و آن‌ها در برابر میلیون‌ها انسان مسئولیت دارند.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: هر شخصی هر مسئولیتی که به عهده  دارد باید به کار خود نه از جنبه امرارمعاش، بلکه از جنبه خدمت به مردم نگاه کنند.

وی شناخت وظیفه و مسئولیت‌پذیری و نیز شناخت دشمنان اسلام و انقلاب را موضوع مهمی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با تمام امکانات علیه نظام جمهوری اسلامی دست‌به‌کار شده و هرگز دست از دشمنی و فتنه‌انگیزی علیه انقلاب و ملت رشید ایران برنداشتند

نظرات بینندگان