arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

ادعای هاآرتص: ایران به ارتش سوریه در رصد جنگنده‌های اسرائیلی کمک می‌کند

رسانه‌های اسرائیلی دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گزارش دادند که سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران مستقر در سوریه به ارتش این کشور کمک کرده‌اند تا جنگنده‌های اسرائیلی را رصد کنند. طبق ادعای هاآرتص نیروی هوایی رژیم اسرائیل اکنون یافتن محل و حمله این پهپاد‌ها را در اولویت عملیات‌های  خود قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گزارش دادند که سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران مستقر در سوریه به ارتش این کشور کمک کرده‌اند تا جنگنده‌های صهیونیستی را رصد کنند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع اطلاعاتی صهیونیستی، سوری‌ها موفق شده‌اند زمان پاسخگویی به حملات هوایی اسرائیل را کوتاه کرده و توانایی خود را برای از بین بردن موشک‌های شلیک شده توسط اسرائیل به سوریه افزایش دهند.

هاآرتص نوشت که اینک نگرانی‌ها در تل آویو در زمینه یافتن این سیستم‌های دفاعی در گروه‌هایی مانند حزب الله لبنان و حوثی‌ها در یمن افزایش یافته است.

این روزنامه نوشت که ایران لایه‌های پدافندی سوریه را تقویت کرده است. به گفته منابع اطلاعاتی صهیونیستی، افزایش استقرار هواپیماهای بدون سرنشین ایران از طریق حزب الله، حماس و سایر گروه‌های مقاومت نگرانی مقام‌های صهیونست را موجب شده است.

طبق ادعای هاآرتص نیروی هوایی رژیم اسرائیل اکنون یافتن محل و حمله این پهپادها را در اولویت عملیات‌های  خود قرار داده است.

نظرات بینندگان