arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰

پلیس: آزادراه تهران شمال همچنان مسدود می‌ماند

رییس پلیس راه تهران بزرگ از تمدید انسداد قطعه یک آزادراه تهران شمال خبر داد. وی با بیان اینکه بازگشایی دوباره این آزادراه با تاخیر انجام خواهد شد، گفت: بر اساس آنچه شرکت آزاد راه تهران – شمال اعلام کرده است با توجه به آنکه احتمال سقوط مجدد قطعه سنگی در محل انفجار قبلی وجود داشته و بخش‌هایی از این محور به طور کامل ایمن سازی نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: رییس پلیس راه تهران بزرگ از تمدید انسداد قطعه یک آزادراه تهران شمال خبر داد.

سرهنگ نوراله خادم در این باره گفت: آزادراه تهران شمال پیش از این برای انجام عملیات کارگاهی، ریزش‌برداری و پاکسازی مسیر تا ساعت 24 روز سوم آبان مسدود شده و بنا بود تا از روز چهارم آبان ماه بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه بازگشایی دوباره این آزادراه با تاخیر انجام خواهد شد، گفت: بر اساس آنچه شرکت آزاد راه تهران – شمال اعلام کرده است با توجه به آنکه احتمال سقوط مجدد قطعه سنگی در محل انفجار قبلی وجود داشته و بخش‌هایی از این محور به طور کامل ایمن سازی نشده است، لذا این محور فعلا و تا اطلاع بعدی بازگشایی نخواهد شد.

رییس پلیس راه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بازگشایی آزادراه تا زمان تامین صددرصدی ایمنی در این محور انجام نخواهد شد، گفت: رانندگان و مسافران برای سفر به استان‌های شمالی می‌توانند از جاده چالوس و دیگر محورهای منتهی به شمال تردد کنند.

خادم از رانندگان و مسافران خواست که با توجه به شرایط جوی حتما قبلا از سفر از وضعیت جوی راه ها اطمینان حاصل کرده و تجهیزات گرمایشی و زمستانی خودروی خود را نیز کنترل کنند.

نظرات بینندگان