arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درمورد اختلال در سیستم سوخت رسانی: عواملی به بهانه حوادث آبان ماه در پی تحرکاتی بودند؛ به نظرم این گونه اقدامات کور است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گمانه زنی‌ها مبنی اختلال سایبری در سیستم سوخت رسانی گفت: هنوز رسما نمی‌توان گفت ماهیت قضیه چه بوده است. وی افزود: طبیعتا عواملی به بهانه حوادث آبان ماه در پی تحرکاتی بودند که به نظرم این گونه اقدامات کور است و مدیریت می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گمانه زنی‌ها مبنی اختلال سایبری در سیستم سوخت رسانی گفت: هنوز رسما نمی‌توان گفت ماهیت قضیه چه بوده است.

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اختلال در سیستم سوخت رسانی کشور به دلیل حملات سایبری گفت: هنوز رسما نمی‌توان گفت ماهیت این قضیه چه بوده، اما هیچ احتمالی فعلا رد نمی‌شود.

وی افزود: طبیعتا عواملی به بهانه حوادث آبان ماه در پی تحرکاتی بودند که به نظرم این گونه اقدامات کور است و مدیریت می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد که ابعاد اختلال امروز در سیستم سوخت رسانی خیلی گسترده نبوده و مسئولان دستگاه‌های ذیربط در حال بررسی و رفع مشکل هستند.

نظرات بینندگان