arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

آغاز عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی در برخی جایگاه ها

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و ایجاد نرم افزار به صورت آفلاین در برخی جایگاه ها، امکان سوخت گیری با کارت سوخت فراهم شده است. کاهی در پاسخ به اینکه چه جایگاه‌هایی امکان استفاده از کارت سوخت را دارند، گفت: اینکار در ۲ یا ۳ جایگاه عرضه در شهر تهران و همچنین در چند جایگاه در دیگر شهر‌های بزرگ انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و ایجاد نرم افزار به صورت آفلاین در برخی جایگاه ها، امکان سوخت گیری با کارت سوخت فراهم شده است.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: تا این لحظه نیمی از جایگاه های سوخت سراسر کشور به مدار بهره برداری بازگشتند و در حال عرضه بنزین با نرخ دوم یعنی 3000 تومان در هر لیتر به مراجعه کنندگان هستند.

وی افزود: با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و ایجاد نرم افزار به صورت آفلاین در برخی جایگاه ها، امکان سوخت گیری با کارت سوخت و استفاده از سهمیه های بنزین 1500 تومانی فراهم شده است.

کاهی در پاسخ به اینکه چه جایگاه هایی امکان استفاده از کارت سوخت را دارند، گفت: اینکار در 2 یا 3 جایگاه عرضه در شهر تهران و همچنین در چند جایگاه در دیگر شهرهای بزرگ انجام شده و به موازات برقراری امکان عرضه سوخت در دیگر جایگاه ها در سراسر کشور، تلاش می شود با حضور کارشناسان شرکت ملی پخش و با بارگذاری نرم افزار به صورت آفلاین در جایگاه های عرضه، امکان توزیع بنزین با نرخ 1500 تومان در دیگر جایگاه ها نیز برقرار شود.

نظرات بینندگان