arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

جک دورسی، مدیرعامل شرکت توییتر: اَبَرتورم در راه است / پیتر شف: بیت کوین نقشی در جلوگیری از این تورم نخواهد داشت

پیتر شف، مدیرعامل شرکت یورو پسیفیک کپیتال و شرکت شف گلد به توییت جک دورسی در رابطه با احتمال وقوع ابر تورم در آمریکا پاسخ داد و خاطرنشان کرد بیت کوین نقشی در جلوگیری از این تورم نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه اینترنتی فراز نوشت: پیتر شف، مدیرعامل شرکت یورو پسیفیک کپیتال و شرکت شف گلد به توییت جک دورسی در رابطه با احتمال وقوع ابر تورم در آمریکا پاسخ داد و خاطرنشان کرد بیت کوین نقشی در جلوگیری از این تورم نخواهد داشت.

در تاریخ ۲۳ اکتبر، جک دورسی، مدیرعامل شرکت توییتر و اسکوئر در توییتی نظر خود را در رابطه با وضعیت اقتصادی کنونی آمریکا که ناشی از قرنطینه اقتصاد در سال ۲۰۲۰ و همچنین چاپ مداوم پول برای گذراندن دوران همه‌گیری کرونا است را به اشتراک گذاشت. به گفته دورسی، ابر تورمی شدید در راه است و ابتدا در آمریکا و سپس سایر نقاط جهان رخ خواهد داد.

 

توییت دورسی با واکنش شف همراه شد. مدیرعامل شرکت یورو پسفیک کپیتال در پاسخ به دورسی مدعی شد که تنها «دارایی‌های واقعی» به گذران این ابر تورم کمک خواهند کرد. به عقیده وی، طلا به عنوان یک دارایی واقعی واجد شرایط است اما بیت کوین دارایی واقعی به شمار نمی‌رود.

 

در توییت دیگری، شف، بیت کوین را با دوستان خیالی مقایسه کرد و آن را «make believe asset» خواند و اظهار داشت که مفهوم دوست خیالی اکنون برای بزرگسالان محقق شده است. علاوه بر این، وی بار دیگر روش‌های مختلف استفاده از طلا در صنایع مختلف رابه دوست‌داران بیت کوین یادآوری و خاطرنشان کرد که این رمزارز نمی‌تواند فلز زرد رنگ با ارزش را شکست دهد.

نظرات بینندگان